//

Als 14.5 jarige een iPhone

Als 14.5 jarige een iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben 14.5 jaar en ben erg Apple fan. Ik heb nu ongeveer een jaar de iPad 2. Hiervoor had ik een ipod touch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-03-12, 16:12
Flippert Flippert is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 13
Standaard Als 14.5 jarige een iPhone

Hallo,

Ik ben 14.5 jaar en ben erg Apple fan. Ik heb nu ongeveer een jaar de iPad 2. Hiervoor had ik een ipod touch 3g en daar was het mee begonnen. Ik vond het lekker werken. Later kwamen er krassen op, en werkte hij niet echt fijn meer, ik was er vrij zuinig mee, ik kreeg er ook best veel geld voor terug ondanks er allang een nieuwere versie was. (4g) later legde ik wat geld bij en kocht ik na de release van de ipad 2 een ipad 2 16gb. Deze bevalt nog perfect. Ik typ er werkstukken op, speel er spelletjes op, bekijk mijn rooster etc. Erg fijn ding en ik raad het iedereen ook aan. Inmiddels ook alweer een jaar geleden gaf mijn samsung star rare symptonen, ik was toe aan een nieuw mobiel. Ik wilde daarom graag een (2e handse) iPhone 4 of 3gs kopen. Dat vonden mijn ouders toen te duur vooral omdat ik toen net in het 1e zat, ja ik ben een jaar blijven zitten in groep 2. Dus heb ik een blackberry curve8520 met een goedkoop abbo gekocht. Nu ook alweer een jaar later heb ik deze amper gebruikt, ik vond het zo niet fijn werken omdat ik zo erg verslaafd was geraakt aan iOS. Ik wil dus graag een iPhone 4 kopen, een 8gb model. Dit om het niet te duur te maken. Ik neem hem prepaid aangezien ik veel op Wi-Fi zit en af wel eens bel/sms maar niet zo veel.

Is dit berstandig als 14.5 jarige? En kan eventueel mijn blackberry abbo in de iPhone als ik een microsim aanvraag? Omdat blackberry "eigen" internet heeft?

//ik werk veel met icloud dus het is handig dat ik al mijn word documenten zo op mijn iphone kan toveren. Dan kan ik daarme nog mooi in de pauze leren. Scheeld weer een hoop papier en rommel in mijn tas. Als we dan gym hebben neem ik mijn iphone op die dag gewoon NIET mee, omdat ik er erg zuinig op ga zijn, net als mijn ipad. Na 1 jaar super veel gebruikt te hebben heb ik pas een paar hele lichte krasjes, net haartjes. De zuinigheid is dus voor mijn ouders echt geen probleem.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-12, 16:21
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Dan zou ik er geen problemen mee hebben. Leeftijd maakt in het geval van een telefoontje niet uit. En als je Apple fijn vindt...
  #3  
Oud 12-03-12, 16:29
Flippert Flippert is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Dan zou ik er geen problemen mee hebben. Leeftijd maakt in het geval van een telefoontje niet uit. En als je Apple fijn vindt...
Ok, niet dat het keiverwend of "wat moet je ermee" is.
  #4  
Oud 12-03-12, 23:42
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippert Bekijk bericht
Ok, niet dat het keiverwend of "wat moet je ermee" is.
Is een mooie hobby!
  #5  
Oud 13-03-12, 00:08
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Off topic, Flippert, als je groep 2 van de basisschool overgedaan hebt, is dit GEEN zittenblijven. Misschien was je niet schoolrijp of ongunstig jarig. Je kunt zeggen dat je groep 2 overgedaan hebt, maar nooit bent blijven zitten. Vanaf groep 3 kun je pas blijven zitten. Veel plezier met je iPhone en .... kijk uit voor stelen op school! Je zult de eerste niet zijn.
  #6  
Oud 13-03-12, 01:09
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Het is toch geen probleem als een 14 jarige een iPhone wil kopen? Als je het wilt kopen neem ik aan dat je op eigen manier je geld bij elkaar hebt verdient en niet bij je ouders hebt lopen zeuren om een iPhone (want dat soort mensen heb ik wél wat tegen maar wie ben ik om me daarmee te bemoeien?)

OSX + iOS + iCloud is mijns inziens een ideale werkomgeving voor een scholier.
In het standpunt van je ouders kan ik me ook wel vinden, het is namelijk best een investering en verantwoordelijkheid maar nogmaals als je zelf het geld hebt verdient is het ook je eigen verantwoordelijkheid.
  #7  
Oud 13-03-12, 02:30
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Chapeau manneke !!!
  #8  
Oud 13-03-12, 08:31
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Vwb je BB-abbo: zodra je de BB-microsim in je iphone duwt, schakelt jouw provider het BB-netwerk uit. Let op: Je kunt dan niet meer terug door die sim weer in je BB te duwen.
Dat betekent dat je automatisch "overstapt" naar een ander abo, waardoor jouw provider andere tarieven gaat/kan gaan hanteren.
Loop bij je provider binnen, vraag wat er gebeurd en of je tussentijds mag/kunt switchen. Vraag naar de financiële gevolgen.

Houdt er rekening mee dat apps zoals bv whatsapp opnieuw gekocht moeten worden.

Dat je een iphone kiest is leuk. De wijze waarop je dat doet kan ik (zelf vader) erg waarderen. Als je studieresultaten/inzet daarbij ook goed zijn/blijven en je thuis ook de handen uit de mouwen steekt/blijft steken dan kan ik me zo voorstellen dat je ouders het sponsorgeld verhogen
  #9  
Oud 13-03-12, 10:43
Flippert Flippert is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 13
Standaard

Bedankt voor de reacties ik laat binnenkort wel horen hoe het precies is afgelopen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer chapp Archief 33 10-09-09 23:29
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil mikeh Archief 2 11-01-09 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.