//

Waarom slaat Outlook gegevens contacten op onder overig?

Waarom slaat Outlook gegevens contacten op onder overig? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, Ik heb even een vraag over het synchroniseren van mijn iPhone met Outlook. En dan specifiek m.b.t. contactpersonen. Ik ben namelijk zwaar lang ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-12, 17:23
Vinzzz Vinzzz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard Waarom slaat Outlook gegevens contacten op onder overig?

Hi allemaal,

Ik heb even een vraag over het synchroniseren van mijn iPhone met Outlook. En dan specifiek m.b.t. contactpersonen. Ik ben namelijk zwaar lang bezig geweest om de inhoud van mijn contacten netjes te krijgen. Zo heb ik telefoonnummers onderverdeeld in thuis, mobiel en werk. Mail in mail privé en mail werk. Etc.

Vervolgens heb ik mijn iPhone via iTunes met Outlook gesynchroniseerd. En wat zie ik? De helft van de gegevens is opgeslagen onder 'overig'. Zo is een nummer waar 'thuis' bij staat 'overig' geworden en ook alle adressen staan onder 'overig'. Niet handig, want ik heb laatst vanuit Outlook mijn contactpersonen moeten vervangen en toen waren al mijn eigen labels weer weg en veranderd in 'overig'. Bezigheidstherapie dus.

Wat ik nu niet snap... In Outlook heb je bij contactpersonen (als je naar een visitekaartje gaat) bijvoorbeeld ook gewoon een button met 'thuis' onder de telefoonnummers. Waarom slaat hij al die gegevens dan toch op onder 'overig'? En waarom zet hij nummers met het label 'mobiel' wel achter mobiel? Is er anders een mogelijkheid om de buttons in Outlook aan te passen? Ik wil niet nog een keer een risico lopen dat ik alles weer handmatig moet aanpassen.

Thanks alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten syncen outlook Flock iTunes 0 20-10-09 12:19
Safari slaat geen gegevens meer op. borgqueenx iPhone algemeen 6 26-11-08 21:36
Waarom Synchen mijn mails van outlook niet met de iPhone ? dendirk iTunes 6 10-08-08 13:25
Waar slaat 1password gegevens op? bruut iPhone Apps 1 10-08-08 12:05
contacten outlook op SIMport WillyD Jailbreak apps en thema's 2 30-05-08 13:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.