//

Iphone 4 problemen tijdens bellen (geen geluid)

Iphone 4 problemen tijdens bellen (geen geluid) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Laten we beginnen bij het begin.. Sinds kort kreeg ik problemen met de externe boxen van mijn iphone 4 daar deze tijdens het spelen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-12, 22:16
maurader maurader is offline
• iOS 5.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Beernem
Berichten: 15
Angry Iphone 4 problemen tijdens bellen (geen geluid)

Hallo,

Laten we beginnen bij het begin..
Sinds kort kreeg ik problemen met de externe boxen van mijn iphone 4 daar deze tijdens het spelen van een spel plotseling uitvielen. Daarna kreeg ik ze maar niet meer aan de praat wat ik ook probeerde ( iphone stond niet op mute ofzo of ik had men vinger niet voor de boxen). Ik besloot dan maar om hem te herstellen met itunes en dan ook de software te updaten van ios 5.0.1 naar 5.1 (wat het probleem uiteindelijk oploste). Erna had ik echter een ander probleem ... tijdens het bellen kan ik namelijk wel de persoon aan de andere kant van de lijn verstaan maar deze hoort mij niet... opnemen met de iphone lukt ook niet en als ik film heb ik geen geluid. er moet dus iets met de microfoon zijn. Nu mijn vraag is of het nu iets de maken heefd met de update die ik uitgevoerd heb (ios 5.1) daar het probleem zich pas voordeed net na de update of dat het eerder een hardwareprobleem is.
Ik woon in België en heb de iphone begin oktober 2010 aangekocht in mobistar center Brugge.

Enige ideën of mischien iemand met hetzelfde probleem?

Groetjes Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bellen, geluid, hardware, microfoon, problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen geluid tijdens bellen, hardware werkt wél. pposthoorn iPhone algemeen 1 14-05-12 20:25
geluid tijdens bellen keviiin iPhone algemeen 1 21-09-11 17:13
Geen geluid tijdens bellen of opnemen Miepke37 iPhone algemeen 17 15-08-11 19:12
Geen geluid op speaker en via oordopjes tijdens bellen lluuk iPhone algemeen 3 28-03-09 15:18
1.1.4 geen geluid tijdens het bellen Frank88 Archief 2 25-03-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.