Apple service
Een week of 4 geleden een 4S online gekocht bij Apple store. Van begin af aan zeer slechte ontvangst met Wi-Fi en bluetooth. Omdat ik toch "op bedevaart" naar de A'dam Applestore wilde gaan, aldaar mijn toestel aan de Geniusbar getoond. Bleek dat intern een schroefde mankeerde en een plaatsje scheef zat. Ik kreeg zo een nieuwe iPhone mee. Het euvel zou eigenlijk niet moeten mogen, maar de oplossing is perfect! Prima service van Apple.:d:d
|
Mooi om ook eens de positieve dingen te lezen!!! Al is het logisch dat een forum probleemgevallen aantrekt...
|
Dit probleem is altijd simpel op te lossen, de Wi-Fi cover dient met een lange schroef te worden verbonden met het frame. Het komt nog wel eens voor dat bij sommige iPhones dit verkeerd is geassembleerd. Vraag me eigenlijk af waarom hij niet gewoon dat schroefje recht heeft gezet?
|
Citaat:
|
Citaat:
En die schroefjes hebben ze daar zeker niet. Nou goed, jij was denk ik dolblij dat je een gloednieuwe kreeg. |
zekers te weten!!
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:31. |