//

wil een iphone 4s

wil een iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoihoi, Ik ben net nieuw op dit forum, zal graag een iphone willen kopen alleen ik snap niks van die aanbiedingen allemaal ik wil wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-03-12, 00:35
Rolling S Rolling S is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard wil een iphone 4s

Hoihoi,

Ik ben net nieuw op dit forum, zal graag een iphone willen kopen alleen ik snap niks van die aanbiedingen allemaal ik wil wel een goed bereik hebben zit nu bij kp. ik koop liever iets via internet want zit helaas in een rolstoel dan is het niet zo fijn om te winkelen. hoor het graag van jullie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-03-12, 01:00
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Ben je op zoek naar advies over een nieuw abonnement? Dan hebben wij wel wat meer informatie nodig..

Hoeveel bel je per maand?
Hoeveel internet verbruik je per maand?
Ben je tevreden over het bereik van KPN? Of zou een andere provider ook kunnen?
Wat voor abonnement heb je op dit moment?

Via internet bestellen moet geen probleem zijn.
  #3  
Oud 15-03-12, 08:18
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Van welke aanbiedingen snap je niks?

Via internet of via de telefoon moet geen probleem zijn om een Iphone 4S te bestellen.

Wil je een abonnement of wil je graag prepaid?
  #4  
Oud 15-03-12, 13:19
Rolling S Rolling S is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Ben je op zoek naar advies over een nieuw abonnement? Dan hebben wij wel wat meer informatie nodig..

Hoeveel bel je per maand?
Hoeveel internet verbruik je per maand?
Ben je tevreden over het bereik van KPN? Of zou een andere provider ook kunnen?
Wat voor abonnement heb je op dit moment?

Via internet bestellen moet geen probleem zijn.

ik heb nu een kpn flexibel 135 ik betaal meestal 50 euro per maand en internet weet ik niet hoeveel ik dat doe heb een bleckberry daar een bundel van 15 euro voor het internet. echt veel internetten valt wel mee zit meer op me Wi-Fi hier thuis. en wil echt een heel goed bereik hebben heb tijdje geleden ergens vast gezeten met me rolstoel had ook geen bereik dat was toen vodafone, die is dus afgevallen.
  #5  
Oud 15-03-12, 15:38
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik kan me voorstellen dat je toen erg gebaald hebt, en dat Vodafone je nu een beetje afschrikt.

Misschien kun je zelf een kleine onderzoekje instellen onder je vrienden/familie op de plekken waar jij het vaakst komt, met de verschillende netwerken.

Wat vindt je zelf van KPN?

Ik heb zelf goede ervaringen met KPN en met T-Mobile ook al hoor je veel slechte verhalen over T-Mobile. Waar ik woon en werk heb ik altijd 3G netwerk en goed bereik en dan heb ik het over 3 a 4 streepjes.

Mijn tip:
Ga eens rustig hiervoor zitten (in het weekend bv) zet alles eens op papier. wat de kosten zijn en wat voor aanbieding het is. Ook de maandelijkse kosten eens goed naar kijken en vooral ook al gebruik je dit vrij weinig naar het internet gebruik kijken.

Misschien kan een medewerker je helpen via de telefoon.
Laat je uiteraard niks aansmeren.
  #6  
Oud 15-03-12, 18:08
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

ik zou zeggen koop prepaid kaartjes van alle providers en kijk thuis welke het beste bereik heeft ,

dan kan je een keuze maken .......

je kan niet uit gaan van ervaringen van andere op dit forum omdat deze niet op de locatie zijn waar jij woont
  #7  
Oud 15-03-12, 20:12
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Het hangt af van hoeveel tijd en moeite je zelf wil steken in het regelen van een nieuw abonnement, en een nieuw toestel.

Los van bereik, ik vind deze website ondanks de visuele rommel en onduidelijke structuur toch handig: Belwijzer - vergelijk gsm abonnementen, prepaid en sim only - Bellen.com

Je vult in wat je wil (minuten, sms, aantal MB internet) en daar wordt een abonnement bij gezocht.
Je kan als voorkeur sim-only aangeven, dan zorg je zelf voor een telefoon. Die kan je gewoon op de website van Apple NL kopen, simlockvrij natuurlijk.
Je kan ook kiezen dat je juist een iphone 4S bij je abonnement wil, en daar een abonnement bij zoeken.
De website is erg onoverzichtelijk, het is ook niet uit te leggen hoe het werkt. Zelf even mee spelen, kost je tijd maar verder niks.

Het is niet zo dat het afsluiten van een meerjarig abonnement de iphone heel veel goedkoper maakt, maar het kan iets schelen met de volledige nieuwprijs. Ook als je een iphone van je provider neemt is de telefoon zonder simlock (in Nederland).

Tenslotte zou je ook de makkelijke route kunnen nemen, en KPN bellen met de vraag wat voor aanbod zij je kunnen doen. Omdat het KPN is, en je dan eigenlijk al aangeeft dat je geen zin hebt in een overstap, zul je waarschijnlijk niet de allerbeste deal krijgen. Maar wie weet, het is het proberen waard.

EDIT: nog een toevoeging, zelf ben ik nog nooit in een telefoonwinkel geweest. Ik heb al mijn abonnementen altijd via internet geregeld. Sommige mensen regelen dit soort dingen liever met een echt persoon die ze aankijken. In dat geval is de keus iets kleiner. Sommige aanbieders, in het algemeen de minst dure, werken alleen via internet. Voor mij is internet de beste manier.
  #8  
Oud 15-03-12, 20:49
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

dan weet je nog steeds niet of je voldoende bereik hebt op locatie



mvg
  #9  
Oud 16-03-12, 09:12
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Klopt wat Jandevoer zegt je kunt eigenlijk niet van iemand uitgaan hier van het forum, welke bereik het beste bij jou past. hiervoor moet je echt zelf wat gaan onderzoeken, zoals ik ook al aangeef.

Misschien dus je vrienden/familie inschakelen of zelf een onderzoek starten met prepaid kaartjes.
Als je geen geld aan prepaid kaartjes wilt uitgeven is het misschien verstandig om te vragen of je van vrienden/familie hun simkaart/ telefoon even mag lenen om te testen.

Zo krijg jij meer duidelijkheid in het ontvangst. uiteraard zijn er altijd plekken waar je geen ontvangst hebt, dit blijf je uiteraard houden bij welke provider je ook hebt.
  #10  
Oud 25-03-12, 23:29
Rolling S Rolling S is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

ik heb een keuze gemaakt het is hi geworden ze hebben een mooi aanbieding. klopt dat het van kpn is? hij is nog niet besteld welke lijken jullie het beste voor mijn ik bel niet echt zoveel anderhalf eerste en internetten best wel fb twitter en whatsapp
  #11  
Oud 26-03-12, 00:22
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
. uiteraard zijn er altijd plekken waar je geen ontvangst hebt, dit blijf je uiteraard houden bij welke provider je ook hebt.
Als je volgende keer nog eens in nood komt (bijv je komt vast te zitten) bel dan gewoon 112. Die zoekt onafhankelijk van jouw provider contact met een gsm netwerk. Je kunt zelfs 112 zonder simkaart bellen, nl.
Dus zit je ergens in nood waar jouw provider geen dekking heeft, als je 112 belt probeert je telefoon op andere netwerken te 'roamen' dus van andere providers.
  #12  
Oud 26-03-12, 09:56
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rolling S Bekijk bericht
ik heb een keuze gemaakt het is hi geworden ze hebben een mooi aanbieding. klopt dat het van kpn is? hij is nog niet besteld welke lijken jullie het beste voor mijn ik bel niet echt zoveel anderhalf eerste en internetten best wel fb twitter en whatsapp
Het is echt onleesbaar... Maak eens hele zinnen en gebruik punten, komma's en hoofdletters. Als je geholpen wilt worden, moeten we wel begrijpen wat je wilt weten.
  #13  
Oud 27-03-12, 15:57
Rolling S Rolling S is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

ja klopt zie het nu pas het niet zo goed was sorry. ik ga van de week een iphone gaan bestellen met een hi abboment, alleen mijn vraag is dat is toch van de kpn?
  #14  
Oud 27-03-12, 17:03
juwlez juwlez is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Almere
Berichten: 55
Standaard

Ja maar let op, die iphone moet je wel weer inleveren. Je gaat een lease contract aan!
  #15  
Oud 27-03-12, 17:10
Rolling S Rolling S is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

bedankt voor je info! kan ik dan het beste gewoon voor kpn gaan?
  #16  
Oud 28-03-12, 19:13
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

zoek op google naar de dekkingskaart van verschillende providers, wanneer je daar je adres invult zul je zien tot waar je goed bereik, waar minder en waar helemaal geen bereik hebt.

Suc6.
  #17  
Oud 28-03-12, 22:28
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Gewoon deze aanbieding nemen. Iphone 4S 16GB voor €167 voor 1 jaar
https://www.studentmobiel.nl/apple-iphone-4s-16gb/met/kpn-bel-sms-web-1-jaar/262?&gsm_bundle_id=1584&internet=&is_renewal=0&length=12&part=bestellen&product_name=apple-iphone-4s-16gb&provider_id=2#bestelformulier

Duurste abonnement nemen. Dat kost je 3 maanden €25 en na 3 maanden downgraden naar de goedkoopste abonnement en dan betaal je €30 per maand
  #18  
Oud 30-03-12, 00:53
Rolling S Rolling S is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Gewoon deze aanbieding nemen. Iphone 4S 16GB voor €167 voor 1 jaar
https://www.studentmobiel.nl/apple-iphone-4s-16gb/met/kpn-bel-sms-web-1-jaar/262?&gsm_bundle_id=1584&internet=&is_renewal=0&length=12&part=bestellen&product_name=apple-iphone-4s-16gb&provider_id=2#bestelformulier

Duurste abonnement nemen. Dat kost je 3 maanden €25 en na 3 maanden downgraden naar de goedkoopste abonnement en dan betaal je €30 per maand
ik studeer helaas niet dan kan dat toch niet?
  #19  
Oud 30-03-12, 01:00
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rolling S Bekijk bericht
ik studeer helaas niet dan kan dat toch niet?
Nee, je hoeft geen student te zijn.

2) Moet ik student zijn om bij Studentmobiel.nl een GSM abonnement af te kunnen sluiten?
Antwoord: Nee, in principe kan iedereen via deze website een abonnement aanvragen. De enige voorwaarde die hieraan gesteld wordt, is dat je 18 jaar of ouder bent. Er is*één uitzondering; het Hi Student abonnement. Dit is alleen aan te vragen door studenten tussen de 18 en 28 jaar. Het meesturen van een kopie OV studentenjaarkaart is bij het Hi Studentenabonnement verplicht.

Of dit ook geld bij KPN.. I dunno
__________________
  #20  
Oud 30-03-12, 19:38
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

houd wel rekening met je data bundel, voor 30 € heb je maar 100 MB
als je 1 GIG data wil ben je 57.50 per maand kwijt
en iets wat ook belangrijk is: Internetsnelheid: 2,0 / 0,1 Mbit/s bij een Personal Sim Bel-SMS-Web Abonnement
Als je 14,4 / 2,0 Mbit/s wil heb je Personal Sim Bel-SMS-WebXL nodig en daar liggen de prijzen anders, even vergelijken op de site van KPN !

Laatst gewijzigd door Wimus; 30-03-12 om 19:59.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? stephaniesmeers Koopinformatie Nederland 7 11-04-11 18:50
Lillith wil een iphone! lillith Odido (T-Mobile) 8 27-06-10 19:07
Ik wil een iPhone 3G s xtremesolid Koopinformatie Nederland 2 11-08-09 03:20
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil mikeh Archief 2 11-01-09 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.