//

Hoelang gaan jullie met de batterij mee (iPhone 4S alleen)

Hoelang gaan jullie met de batterij mee (iPhone 4S alleen) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben benieuwd hoelang de mede iPhone-gebruikers met de batterij gaan. Daarom wil ik het volgende van jullie weten: - Welke iOS draai je? 5.0.1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-03-12, 15:15
bdq bdq is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 19
Standaard Hoelang gaan jullie met de batterij mee (iPhone 4S alleen)

Ik ben benieuwd hoelang de mede iPhone-gebruikers met de batterij gaan. Daarom wil ik het volgende van jullie weten:

- Welke iOS draai je? 5.0.1 of 5.1
- Op hoeveel procent staat je helderheid ongeveer?
- Of jullie de iPhone 'veel' of 'weinig' gebruiken
- Graag een screenshot van het 'gebruik' (Instellingen>Algemeen>Gebruik en dan naar beneden scrollen) of gewoon in woorden met het aantal batterijpercentage dat u nog over heeft


Alvast mijn resultaten:
- iPhone 4S 16GB iOS 5.1
- Helderheid 100%
- WhatsApp, Draw, Mail met Push en iMessage zijn de meest gebruikte Apps
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-12, 15:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bdq Bekijk bericht
Ik ben benieuwd hoelang de mede iPhone-gebruikers met de batterij gaan.
Kan je niet gewoon verder gaan in één van die tientallen "batterijtopics"
  #3  
Oud 16-03-12, 16:22
nescio nescio is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 65
Standaard

Bij deze:
__________________
~When nothing goes right... go left~
  #4  
Oud 16-03-12, 16:30
bdq bdq is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nescio Bekijk bericht
Bij deze:
Wow, ik snap echt niet hoe je dat doet.. Heb je helderheid op 100%? En zou ik korte beschrijving mogen van je gebruik?
  #5  
Oud 16-03-12, 16:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als het dan toch moet zijn iOS 5.0.1

  #6  
Oud 16-03-12, 17:21
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik wil toch effe corrigeren; je kan veel gebruik halen als je je gewoon je scherm laat opstaan als je begrijpt wat ik bedoel, dus als je je iPhone gebruikt maar je zit voornamelijk heel de tijd een bepaalde site gewoon te lezen dan zal je meer gebruik kunnen behalen dan dat je heel den tijd door bv op links zit te klikken die de volgende site moet ophalen enz....en er is ook een groot verschil tussen het op Wi-Fi en 3G en EDGE doen, 3G is echt een slokkop, met deze behaal ik max 4 uur denk ik terwijl ik mee Wi-Fi 6-7 uur kan behalen als ik intensief surf.

Games is nog zoiets; alle games zijn anders,je hebt zware games en je hebt lichte games, bij sommige games kan je veel langer mee spelen dan bij zware games waar deze constant moet zitte sleuren.

Topiscstarter: heb jij die slechts 3 uren behaalt op Wi-Fi of 3G ofzo of door games te spelen ofzo? Want 3 uren is nogal weinig vind ik.

Zelfs door 3 uur games te spelen heb ik denk ik nog iets meer dan 25% ofzo over.

Wel een opmerking: uw helderheid staat veel te hoog, ook deze test heb ik nog gedaan; de helderheid staat hier op 60%, das meer dan voldoende. Hoe hoger de helderheid hoe meer verbruik. Ik heb dit eens getest met de app djay en het scherm heel de tijd laten opstaan, ik was meer % ten kwijt door het scherm hoger in helderheid te zetten, zet die helderheid een stuk lager, het zal al een paar % ten schelen
  #7  
Oud 16-03-12, 17:27
nescio nescio is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bdq Bekijk bericht
Wow, ik snap echt niet hoe je dat doet.. Heb je helderheid op 100%? En zou ik korte beschrijving mogen van je gebruik?

Hoe bedoel je "gebruik"?
Ik whatsapp de hele dag door, bel met grote regelmaat en doe eigenlijk alles met mijn iphone.
Draait op 5.1 en helderheid scherm staat op 60% (+autm aanpassen) verder is locatievoorzieningen alleen ingeschakeld voor GPS Nav 2 en alle zoekfuncties voor spotlight staan uit....
  #8  
Oud 16-03-12, 17:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

bdq; kan het ook niet zijn er teveel bazaar aanstaat bij bv locatievoorzieningen en berichtgeving die niet moet aanstaan?
Daar heb ik heel wat bazaar afgezet omdat dat gewoon nie nodig is bij vele apps.
Van gbv games, da moet nie aanstaan en als je het toch nodig zou zeggen dan zegt de app je het, krijg je op je voorscherm een tekst met daarop je je het bij locatievoorzieningen moet aanzetten dan.
Bij sms enzo uiteraard laten aanstaan.
  #9  
Oud 16-03-12, 18:01
bdq bdq is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik wil toch effe corrigeren; je kan veel gebruik halen als je je gewoon je scherm laat opstaan als je begrijpt wat ik bedoel, dus als je je iPhone gebruikt maar je zit voornamelijk heel de tijd een bepaalde site gewoon te lezen dan zal je meer gebruik kunnen behalen dan dat je heel den tijd door bv op links zit te klikken die de volgende site moet ophalen enz....en er is ook een groot verschil tussen het op Wi-Fi en 3G en EDGE doen, 3G is echt een slokkop, met deze behaal ik max 4 uur denk ik terwijl ik mee Wi-Fi 6-7 uur kan behalen als ik intensief surf.

Games is nog zoiets; alle games zijn anders,je hebt zware games en je hebt lichte games, bij sommige games kan je veel langer mee spelen dan bij zware games waar deze constant moet zitte sleuren.

Topiscstarter: heb jij die slechts 3 uren behaalt op Wi-Fi of 3G ofzo of door games te spelen ofzo? Want 3 uren is nogal weinig vind ik.

Zelfs door 3 uur games te spelen heb ik denk ik nog iets meer dan 25% ofzo over.

Wel een opmerking: uw helderheid staat veel te hoog, ook deze test heb ik nog gedaan; de helderheid staat hier op 60%, das meer dan voldoende. Hoe hoger de helderheid hoe meer verbruik. Ik heb dit eens getest met de app djay en het scherm heel de tijd laten opstaan, ik was meer % ten kwijt door het scherm hoger in helderheid te zetten, zet die helderheid een stuk lager, het zal al een paar % ten schelen
Ik speel alleen drawsomething op Wi-Fi. Dit is alweer mijn 4e iPhone die ik heb aangevraagd wegens batterijproblemen..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 maart 2012 om 17:02 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nescio Bekijk bericht
Hoe bedoel je "gebruik"?
Ik whatsapp de hele dag door, bel met grote regelmaat en doe eigenlijk alles met mijn iphone.
Draait op 5.1 en helderheid scherm staat op 60% (+autm aanpassen) verder is locatievoorzieningen alleen ingeschakeld voor GPS Nav 2 en alle zoekfuncties voor spotlight staan uit....
Dan heb je een heeeele goeie iPhone zo te zien. Wou dat mijn iPhone ook zo was..
  #10  
Oud 16-03-12, 18:15
nescio nescio is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bdq Bekijk bericht
Ik speel alleen drawsomething op Wi-Fi. Dit is alweer mijn 4e iPhone die ik heb aangevraagd wegens batterijproblemen..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 maart 2012 om 17:02 ----------



Dan heb je een heeeele goeie iPhone zo te zien. Wou dat mijn iPhone ook zo was..
..... De tijden dat je een week met je batterij kon doen zijn allang voorbij maar ik ben tevreden tot zover.
Ik heb wél na de update naar 5.1 mijn iPhone hersteld en als nieuwe iphone geconfigureerd (geen back-up terug gezet) Dat scheelt aanzienlijk...
  #11  
Oud 16-03-12, 18:32
Tyrasibion Tyrasibion is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 21
Standaard

Er zit een ENORM groot verschil tussen standby en gebruik. Als ik de hele dag niks met mijn iPhone doe, staat ie 's avonds op 90% (dus ongeveer na 12 uur standby). Als ik er echter continu gebruik van maak, gaat ie zo'n 5 uur mee.
  #12  
Oud 16-03-12, 18:34
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard



Redelijk lang, en nog 40% over. Dus wel mooi nu.

-iOS 5.1
-Helderheid ongeveer 60%
-Redelijk tot Veel, Voornamelijk Whatsapp, Sms, Bellen en Muziek
-Push voor email staat uit, tenzij ik hem open, belangrijkste hebben Notificaties aan en meeste apps locatieverzieningen uit alleen bij OV apps en Trein apps niet.
  #13  
Oud 16-03-12, 18:35
bdq bdq is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyrasibion Bekijk bericht
Er zit een ENORM groot verschil tussen standby en gebruik. Als ik de hele dag niks met mijn iPhone doe, staat ie 's avonds op 90% (dus ongeveer na 12 uur standby). Als ik er echter continu gebruik van maak, gaat ie zo'n 5 uur mee.
Dat is mij nog nooit gelukt 5 uur. Ik heb al 4 iPhones gekregen en alle 4 gaan nog geen 5 uur gebruik mee. Als ik zie dat nescio's iPhone na 5 uur gebruik nog op 50% zit vind ik dat wel heeel bijzonder.
  #14  
Oud 16-03-12, 18:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bdq Bekijk bericht
Dat is mij nog nooit gelukt 5 uur. Ik heb al 4 iPhones gekregen en alle 4 gaan nog geen 5 uur gebruik mee. Als ik zie dat nescio's iPhone na 5 uur gebruik nog op 50% zit vind ik dat wel heeel bijzonder.
Dit gelezen #8 + zet je helderheid eens op 60%.
  #15  
Oud 16-03-12, 18:38
Clemenzia Clemenzia is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Standaard

Op 40% met 7 uur gebruik en 1 dag en 9 uur standby. Merk geen verschil met nieuwe Ios
  #16  
Oud 16-03-12, 18:48
Tyrasibion Tyrasibion is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemenzia Bekijk bericht
Op 40% met 7 uur gebruik en 1 dag en 9 uur standby. Merk geen verschil met nieuwe Ios
Jij hebt geen 4s.
  #17  
Oud 16-03-12, 19:38
Clemenzia Clemenzia is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyrasibion Bekijk bericht
Jij hebt geen 4s.
Jawel

Net weer na een jaar ingelogd en verkeerd m'n profiel aangepast.
  #18  
Oud 16-03-12, 22:03
nescio nescio is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bdq Bekijk bericht
Dat is mij nog nooit gelukt 5 uur. Ik heb al 4 iPhones gekregen en alle 4 gaan nog geen 5 uur gebruik mee. Als ik zie dat nescio's iPhone na 5 uur gebruik nog op 50% zit vind ik dat wel heeel bijzonder.
Ook veel op 3G ik....Misschien ligt het toch aan een bepaalde instelling?

Laatst gewijzigd door nescio; 16-03-12 om 22:32.
  #19  
Oud 18-03-12, 00:50
FlameDB FlameDB is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Heb momenteel 40% over en 6u gebruik en bijna 24u standby. Was al niet ontevreden met 5.0.1 maar 5.1 heeft enorm veel geholpen. Hou er rekening mee dat 3g zuipt. Maar echt zuipen. Ik zit dan ook maar rond de 4-5u gebruik terwijl dit op Wi-Fi makkelijl 7u is
  #20  
Oud 18-03-12, 11:34
nescio nescio is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 65
Standaard



Dag op 3G geen Wi-Fi.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe laat gaan jullie aan Mobistar staan? Jasn Koopinformatie België 116 29-07-10 16:04
Welke Iphone gaan jullie kopen en waar ? ABry Koopinformatie Nederland 11 23-06-10 20:51
Hoe lang gaat jullie batterij mee? maloutje191 Archief 3 25-03-10 22:31
Waar gaan jullie de 3G S halen? dylanspronck Koopinformatie Nederland 11 25-06-09 20:38
Welke kleur 3G S gaan jullie halen? dylanspronck Koopinformatie Nederland 4 22-06-09 00:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:09.