's nachts Iphone uit of vliegtuigmodes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb een vraag: Is het beter om de iphone 's nachts uit te zetten of hem juist in de vliegtuigmodes als het om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
's nachts Iphone uit of vliegtuigmodes?
Hallo,
Heb een vraag: Is het beter om de iphone 's nachts uit te zetten of hem juist in de vliegtuigmodes als het om de "toekomstige" levensduur van je batterij/iphone gaat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit gaat wel ver om je batterij te bevorderen.. Ik gebruik hem gewoon en als de batterij niet meer naar behoren werkt gewoon zelf vervangen.. Niet te duur en echt niet moeilijk
|
|
|||
|
|||
maak je niet al teveel zorgen over de batterij, de batterij van mijn 2,5 jaar oude iphone 3gs(ios5.0.0) doet het nog steeds vrij goed vergeleken met mijn iphone 4s.(ios5.1)
heeft zeker 99% van die 2,5 jaar aangestaan, zonder vliegtuigmodus. En bovendien is de batterij vrij simpel te vervangen bij een iphone 4(s) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan mn Iphone dus prima aanlaten, mooi
Bedankt voor jullie reactie |
|
||||
|
||||
Ik zet heb 's nachts uit, het spaart stroom. Maar de keuze moet je natuurlijk zelf maken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil zeker zijn ik toekom als ik 10 uren van huis weg ben en altijd uit en aanleggen,ppfff, doe ik nie graag, 3G blijft ook altijd aanstaan, heb geen zin om da altijd aan en uit te zetten. |
|
|||
|
|||
Hoe zit dat dan precies met vervanging van de batterij?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone stoort 's nachts op audio docking station | jerkar | iPhone algemeen | 1 | 06-11-11 14:26 |
App gezocht: iphone 's nachts automatisch op stil | peerke444 | iPhone Apps | 3 | 21-10-11 20:25 |
iPhone 4 's nachts snel leeg | ScarAce1989 | iPhone algemeen | 0 | 17-08-11 09:34 |
'S nachts opladen. | MS23 | iPhone algemeen | 1 | 27-06-11 23:51 |
Geen mail 's nachts | mpcwolf | iPhone algemeen | 7 | 10-08-10 15:57 |
|
|