//

Iphone blijft in herstelmodus hangen door fout 29

Iphone blijft in herstelmodus hangen door fout 29 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik ben nieuw hier dus weet niet of ik goed zit Anyways ik heb laatst een iphone 3gs 16GB zwart aangeschaft. Heb hem laatst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-03-12, 20:32
FCBMD10 FCBMD10 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone blijft in herstelmodus hangen door fout 29

Hoi! Ik ben nieuw hier dus weet niet of ik goed zit

Anyways ik heb laatst een iphone 3gs 16GB zwart aangeschaft. Heb hem laatst laten reparen omdat de achterkant helemaal los zat. Nieuwe batterij en nieuwe achterkant. Kom ik thuis wil ik mijn iphone herstellen via iTunes en dan krijg ik opeens een onbekende fout.

"De iphone iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(29)."

Ik zoek dus de rede voor deze fout op.

Fout 23, 28, 29: deze fouten wijzen mogelijk op een probleem met de hardware van uw apparaat. Volg de stappen in dit artikel. Probeer ook een herstel uit te voeren terwijl het apparaat is aangesloten met de witte meegeleverde USB-dock-aansluitkabel op een computer en is verbonden met een netwerk waarvan u zeker weet dat deze goed werken om het probleem te herleiden tot het apparaat. Als het MAC-adres ontbreekt of het IMEI een standaardwaarde is (00 499901 064000 0), kan dit ook een probleem met de hardware bevestigen. Verouderde of onjuist geconfigureerde beveiligingssoftware kan ook leiden tot deze fouten.

Wat ik ook merkte was dat de iphone de hele tijd op 48% batterij zat. Gek?

Ik heb 2 kabels geprobeerd te gebruiken. Zelfde fout. Ik unplugde van iTunes en wou opnieuw herstellen, maar zelfde fout.

Door de reparateur werd gezegd zorg ervoor dat je iphone 10 uur aan de batterij blijft. Kan het hieraan liggen? Ik wil echt niet weer repareren.

Ik had ook wat gelezen over DFU-mode ofzo. Kan dat helpen? En het gebeurt als ie firmware wilt herstellen/controleren. Ligt het toevallig hieraan? Zou echt vet zijn als jullie me konden helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone 3gs fout 29



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Herstelmodus blijft hangen in wachten op iphone gruyzievr6 iPhone algemeen 8 11-06-16 09:24
iPhone: iphone 4 blijft hangen in herstelmodus redje Jailbreak 0 18-01-12 12:36
Gloednieuwe iphone 3g, maar herstelmodus blijft actief (fout -1) Floortje83 iPhone algemeen 0 09-11-11 22:37
iPhone 4G, blijft in herstelmodus hangen! niet zichtbaar iPhone algemeen 16 11-02-11 08:05
Net Iphone gekocht, blijft in herstelmodus hangen chaosz iPhone algemeen 9 07-01-09 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.