iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone op windows 7 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/114426-iphone-op-windows-7-a.html)

rammie2000 18-03-12 21:03

iphone op windows 7
 
hallo allemaal.
na wat gesukkel met mijn 3gs (probleem is blijkbaar opgelost en was dus NIET het moederbord) nu swat is er ondertussen beslist om nog een iphone bij te kopen. (heb de mijne omgebouwd naar e witte met nieuw scherm enz voor mijn vriendin) en ik koop nu voorlopig nog een 3gs of 4s tot dat de 5 uitkomt. (die geven we dan wel aan zus lief of zo) maar nu heb ik volgend probleem/vraag... mijn iphone nu was gesynct met een apple laptop.maar om op deze wat geheugen te sparen zou ik de volgende op mijn windows laptop aansluiten.. deze draait op windows 7. wat zijn de verschillen van werking enz of de problemen die we gaan ondervinden of toch maar 2 iphones op de apple? kunnen we dan 2 verschillende instellingen hebben ook? (ik hoef echt al die marco borsato kreuners muziek niet op mijn foon)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 maart 2012 om 21:05 ----------

en bij aankoop van een occasie... waar moet ik dan allemaal op letten enz? en wat testen?

rammie2000 21-03-12 22:47

niemand die mij een oplossing kan bieden om op 1 mac met 2 verschillende accounts 2 iphones te syncen zonder dat alles gelijk is (ik mijn muziek en contacten zij haar muziek en contacten)

roderick 22-03-12 00:31

Jij stelt de iPhone als iPhone van X, en je zus als iPhone van Y. Je kan alle instellingen apart aanpassen.

rammie2000 22-03-12 05:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roderick (Bericht 781927)
Jij stelt de iPhone als iPhone van X, en je zus als iPhone van Y. Je kan alle instellingen apart aanpassen.

Vriendin dank u... Mijn zus is een ander verhaal zulle! ;-P okey. Vermoede zoiets. En da gaat dan ook op de 2 verschillende accounts die aangemaakt zijn op de Mac?
Wa is in feite het verschil als ik 1 iPhone op e Windows laptop steek?

Guest-20180925190238 22-03-12 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rammie2000 (Bericht 781912)
niemand die mij een oplossing kan bieden om op 1 mac met 2 verschillende accounts 2 iphones te syncen zonder dat alles gelijk is (ik mijn muziek en contacten zij haar muziek en contacten)

Op een Mac kan je zoveel iPhones en iPads syncen als je maar wil en ook allemaal met verschillende instellingen. Hier werkt dat in ieder geval.

Per iDevice kan je selecteren welke deuntjes, plaatjes, boeken, apps, enz... je wil syncen.

Het Address Book en iCal is een ander verhaal. Per gebruiker is er op een Mac maar één Address Book en één iCal. Als je die data écht will syncen moet je een andere gebruiker aanmaken op de Mac. Je kan dan de contacten en kalenders direct met iTunes syncen of met iCloud.

En op een Windows machine werkt dat hetzelfde. Per gebruiker is er in Outlook maar één Personal Folder (tenzij je gaat knoeien met verschillende profielen). Voor iCloud kan er in Outlook maar één profiel zijn.

Heeft jouw iMac zo weinig schijfcapaciteit dat je geheugen moet gaan besparen? Wat voor een iMac is dat dan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:59.