//

iPhone scherm alleen backlight na vervanging Digitizer

iPhone scherm alleen backlight na vervanging Digitizer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 4 scherm was gebroken, heb via dealextreme een nieuwe digitizer besteld en volgens 1 van de duizenden youtube filmpjes deze geinstalleerd.. echter krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-03-12, 03:38
flipskee flipskee is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 9
Standaard iPhone scherm alleen backlight na vervanging Digitizer

Mijn iphone 4 scherm was gebroken, heb via dealextreme een nieuwe digitizer besteld en volgens 1 van de duizenden youtube filmpjes deze geinstalleerd.. echter krijg ik alleen het backlight te zien bij het opstarten en voor de rest geen display.. Als ik mijn oude digitizer aansluit doet hij et nog wel!

Is het scherm nu kapot? Of kan ik et anders nog oplossen.. wel zuur aangezien ik 3 weken op dat scherm heb moeten wachten ehhe..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 maart 2012 om 02:53 ----------

overigens als ik home of lock button gebruik, licht het scherm wel op (backlight) dus hij reageert wel op wat ik doe. Als ik dan probeer scherm te unlocken, hoor ik niet het geluid dat hij unlocked is. Oftewel hij reageert wel op de fysieke knoppen maartouch screen lijkt het ook niet te doen.. Oja en mijn geluid staat wel aan als ik et probeer..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 maart 2012 om 02:59 ----------

Oja en paar hard resets geprobeerd... zou restoren helpen ? sorry voor de triple post
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-12, 14:51
tiger1333 tiger1333 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 85
Standaard

Beste Flipskee,

Waarschijnlijk heb je de LCD beschadigd bij het deassembleren.
Koop voor de iPhone 4 nooit de losse LCD of digitizer, maar altijd de assembly.
Daarnaast hebben ze op dealextreme meestal B of C kwaliteit, dus kan je LCD bijvoorbeeld geel zijn.

Je kan op internet op genoeg plekken in Nederland dit onderdeel kopen.
Als je zeker wilt zijn dat degene werkt dit je koopt, test deze dan uit voor dat je hem inbouwd (d.m.v. hem direct op het moederbord te drukken)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen thaguz iPhone algemeen 1 11-01-12 12:30
2g Digitizer vs Compleet scherm WesMul iPhone algemeen 2 28-03-10 19:17
Geen backlight op mijn Iphone 3gs scherm Oemoe_ iPhone algemeen 1 08-03-10 08:32
Na LCD vervanging alleen wit scherm BOJE iPhone algemeen 4 18-01-10 21:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.