//

iPhone blijft respringen bij opstarten

iPhone blijft respringen bij opstarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Vanmorgen was ik een beetje aan het spelen met de telefoon. Normaal gesproken gaat dit allemaal prima en echt nog nooit problemen gehad. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-03-12, 11:09
darkman darkman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard iPhone blijft respringen bij opstarten

Goedemorgen,

Vanmorgen was ik een beetje aan het spelen met de telefoon. Normaal gesproken gaat dit allemaal prima en echt nog nooit problemen gehad.

Ik was bezig om proberen op facetime te kunnen met een 3G verbinding. Een aantal programmatjes geprobeerd maar dit leverde niet het gewenste resultaat op. Op een andere site kwam ik "een goede tip" tegen over iets aanpassen in iFile. Ik weet dat het niet altijd verstandig is om hierin iets aan te passen.

Het onderstaande heb ik toegepast.

STAP 1. First,je moet aanschaffen ifile Cydia.
STAP 2. U moet naar het volgende adres op het bestandssysteem van je iPhone met behulp van ifile:
/System / Library / CoreServices / SpringBoard.app /
STEP 3.Zoeken naarN90AP.plist.
STEP 4.Open het. Plist-bestand en voeg de volgende regel boven de lijn<key>720p</sleutel>:
<key>3Gvenice</sleutel>
<waar />
Nu heb ik hierna de telefoon laten respringen. Hier begint dus het grote probleem. De telefoon blijft maar respringen zonder dat ik nog op mijn homescreen kom. De telefoon al meerdere keren gereset d.m.v. de home en uit knop. Na het apple logo gaat het toestel direct weer in de respring stand.

Heeft iemand een mogelijke oplossing voor mij zonder de telefoon opnieuw te installeren. Is het bijvoorbeeld mogelijk om thuis op de pc het bestand in iFile weer terug te zetten.

Ik hoor graag jullie suggesties.

Alvast bedankt.
Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-03-12, 11:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkman Bekijk bericht
STAP 1. First,je moet aanschaffen ifile Cydia.
STAP 2. U moet naar het volgende adres op het bestandssysteem van je iPhone met behulp van ifile:
/System / Library / CoreServices / SpringBoard.app /
STEP 3.Zoeken naarN90AP.plist.
STEP 4.Open het. Plist-bestand en voeg de volgende regel boven de lijn<key>720p</sleutel>:
<key>3Gvenice</sleutel>
<waar />
Heb je in dat Property List bestand écht "/sleutel" en "waar /" ingevuld
  #3  
Oud 22-03-12, 11:31
darkman darkman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

Heb precies ingevuld hoe het hierboven staat.
Heb het nog 2 keer nagelezen voordat ik op opslaan heb gedrukt.
  #4  
Oud 22-03-12, 11:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkman Bekijk bericht
Heb precies ingevuld hoe het hierboven staat.
Heb het nog 2 keer nagelezen voordat ik op opslaan heb gedrukt.
Je kan met Google Translator veel gaan vertalen maar geen programma code, Property Lists verstaan namelijk geen Hollands of Vlaams alleen maar Engels.

De juiste syntax is "/key" en "true/". Dat plist bestand is nu vernaggeld. Als je een backup hebt kan je eventueel het N90AP.plist bestand er uit plukken. En als je dan nog met een Secure Shell (SSH) in de iPhone geraakt zou je het eventueel kunnen terugzetten.

Succes gewenst

http://en.wikipedia.org/wiki/Property_list
  #5  
Oud 22-03-12, 12:00
darkman darkman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

Oke bedankt.

Lekker suf dan van die site dat ze het er verkeerd op hebben staan. Heb er helemaal niet bij stilgestaan dat alles in het engels moet.

Ik heb nog wel ergens een backup op de computer staan. Ga vanavond wel eens even proberen of ik er uberhaupt nog in kan komen.

Alvast bedankt voor je reactie en laat vanavond wel even weten of het is gelukt of niet.
  #6  
Oud 23-03-12, 12:46
darkman darkman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

Nou gisteren zo ongeveer de gehele avond met het apparaat bezig geweest om het weer aan de praat te krijgen.
Eerst geprobeerd het betreffende bestandje ergens vandaan te halen. Via een of andere website kon ik deze downloaden. Bestandje vervangen maar helaas nog geen oplossing. Het toestel bleef nog steeds respringen.

De enige andere mogelijkheid was (na een x of 5 proberen) het upgraden van het toestel naar 5.1 Gelukkig werkte het weer. Nu zit ik dus alleen met 5.1 opgescheept zonder unthetered jailbreak

Het belangrijkste is dat het toestel iig weer werkt. Downgraden lukt mij helaas ook niet. Krijg allemaal verschillende foutmeldingen in iTunes. Op een gegeven moment kreeg ik het toestel niet eens uit DFU-mode.
Ik blijf er voorlopig maar vanaf totdat de unthetered jailbreak beschikbaar is.
  #7  
Oud 23-03-12, 13:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkman Bekijk bericht
Bestandje vervangen maar helaas nog geen oplossing. Het toestel bleef nog steeds respringen.
"Bestandje vervangen" is één. Dan moet je ook nog de permissies aanpassen van dat bestandje.

Maar het werkt nu allemaal weer en dat is dan ook goed
  #8  
Oud 23-03-12, 15:15
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkman Bekijk bericht
Nu zit ik dus alleen met 5.1 opgescheept zonder unthetered jailbreak
Tethered jailbreaken of wachten tot de untetherd jailbreak uitkomt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone blijft hangen bij opstarten in jailbrakedata snelle iPhone algemeen 0 27-06-11 22:26
iPhone blijft opnieuw opstarten bij reboot na installatie qTweeter pimfederer Jailbreak apps en thema's 2 29-01-11 00:54
iPhone blijft 'respringen' Snder iPhone algemeen 5 23-12-10 10:57
iPhone blijft hangen bij opstarten. Steff iPhone algemeen 2 09-03-10 13:36
iPhone blijft hangen bij opstarten!.. Steff Unlock [archief] 2 10-04-08 09:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:21.