iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 uitgevallen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/114844-iphone-4-uitgevallen.html)

ismus 24-03-12 04:55

iPhone 4 uitgevallen
 
Hoi allemaal,

Eergisteren viel mijn iPhone 4 uit en heb deze hierna niet meer aan kunnen zetten.

Ik heb net weer geprobeerd om de iPhone aan te zetten, en dit keer kreeg ik een lege batterij met een stekker te zien en viel daarna weer weg. Ik heb de iPhone op de lader gezet, maar na 4 uurtjes wil de iPhone niet meer aan.

Wat kan er aan de hand zijn en wat kan ik er aan doen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Gr. Ismayil

Wallyİ 24-03-12 05:38

Harde reset...

ismus 24-03-12 13:28

Bedankt voor je reactie Wally.

Ik heb een harde reset uitgevoerd en de iPhone deed het voor 5 seconden lang en viel weer uit.

Ik hoor net van mijn vrouw dat de kleine de iPhone heeft laten vallen in een glas water, maar viel pas na een paar minuten uit. En nu heb ik dit probleem. Volgens mij laad de iPhone ook niet meer op.

Weggooien dan maar?

Ik weet het niet meer.

Gr. Ismayil

ismus 26-03-12 09:24

Opgelost!

Ik heb de iPone een paar uur onder de zon laten liggen en nu doet ie het weer.

Niks aan de hand...

Gr.

jpwg001 26-03-12 09:53

Goedzo... Die info dat de kleine hem in een glas water heeft laten vallen leidde tot je oplossing... Niet meer aan de kleine geven h`?

Wallyİ 26-03-12 16:53

Als ie in het water heeft gelegen, dan krijg je nog gegarandeerd problemen...

Het duurt een paar dagen voor de oxidatie (roestvorming) zich gaat manifesteren...

ad9007i 26-03-12 20:02

Lekker positief

tiger1333 27-03-12 11:42

Ik adviseer je om langs een reparatiecentrum te gaan om toch het moederbord te laten reiniging in een ultrasoonreiniger. Dan weet je zeker dat de oxidatie niet plaats vind.

pani 28-03-12 17:07

i Phone viel in bad
 
Hallo vanochtend lag ik in bad en had de phone op het randje gelegt eerst gleed hij onderuit maar kon hem net optijd opvangen heb hem toen iets stijler gezet maar helaas toch viel hij weer alleen nu helemaal tot onderin bad. Ik haalde hem eruit hij deed het nog gewoon heb hem direct uitgezet uit elkaar geschroeft met aardappelschil mesje en de accu losgekoppelt. Ik moest werken dus meegenomen daar verder gekeken maar ik zag nergens dat ie vochtig was dus met plee papier in de ingang van koptelefoon gezeten en bij het oplaad punt en gewoon weer aangezet.Werkt perfect niks aan het handje hoop dat het zo blijft anders heb ik er een mooie duikboot bij :) kortom iphone is super apparaatje.

gr. Pani

jpwg001 28-03-12 17:16

Maar dat je door de eerste keer dat het bijna misging niet gewaarschuwd bent, dat snap ik niet. Duur apparaatje om zoveel risico mee te nemen. Maar goed, ook jouw apparaatje, dus voor mij niks om me druk over te maken.

Let wel op of het de komende dagen goed blijft gaan. Oxidatie treedt niet meteen op en binnen een dag is nu eenmaal niet alle vocht uit je toestel. Best laat je hem ultrasoon reinigen. Dan is de kans op oxidatie vele malen kleiner en de kans op een goed blijvend functionerende iPhone het grootst.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:03.