iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4s - Microfoon doet het onregelmatig niet ? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/115102-iphone-4s-microfoon-doet-onregelmatig-niet.html)

Congierge 28-03-12 19:03

Iphone 4s - Microfoon doet het onregelmatig niet ?
 
Hallo, ik heb hier ook op de forum gekeken maar ik weet niet of dat wel de oplossingen zijn, met de headset heb ik niet geprobeerd omdat ik hem niet altijd bij me heb en dus ook niet heb getest tot nu toe.

Maar verder heb ik ook op internet gelezen dat er problemen waren dus toch maar topic aangemaakt.

Vandaag op werk werd ik gebeld door een collega en toen ik opnam en hallo zei hoorde ze mij niet, ik heb toen opgehangen en toen nog deed hij het niet ( ong 4 gesprekken ging dat zo ) en toen heb ik eerst nog even siri geprobeerd of het microfoon ding paars gevuld werd, maar er gebeurde niets. ( voorheen merkte ik het met siri wel maar omdat het onregelmatig was dacht ik dat het iets met het internet ofzo te maken had ). Toen heb ik mijn Iphone uit gezet en opnieuw aan, en heb haar terug gebeld en toen deed hij het weer... ?

Wat kan de probleem zijn en als ik hem terug naar T-Mobile breng, wordt dit dan gemaakt of evt een nieuwe ?

En ik had nog een vraagje, ik heb hem nog niet verzekerd ( heb hem pas een maandje ) maar je zou dan alsnog zeggen doe het dan meteen verzekeren, maar kan het ook bv na 6 maanden of na een jaar ? of kan ik hem nooit meer verzekeren ?
haha kan toch zijn dat je er schade op hebt en dan je zelf verzekert en dan na 2 maanden betalen je mobiel opstuurt... ? drm even mijn vraag.

Bij voorbaat dank,

Edit : Hij is niet uit frankrijk of uit het buitenland, gwn uit nederland.

tiger1333 29-03-12 23:09

Beste,

Ten eerste, waarom zou u het toestel verzekeren?
Dit kost meestal meer geld, en al helemaal meer moeite om het toestel te laten maken.

Wat u kunt doen is bij een lokaal reparatiecentrum een nieuwe microfoon laten testen.
Als het goed is gebeurt dat bijna overal onder het motto 'no cure no pay'.

RWK 30-03-12 00:28

Verzekeren kan, als je teveel geld hebt en geen risico kan of wilt nemen.

Dit is een hardware fout van Apple. Dit houdt in dat dit onder de garantie standaard garantie valt. Als je terug gaat naar de winkel leg je het probleem duidelijk uit en zeg je dat je product niet correct werkt. In Nederland hebben wij een goede consumenten wet alleen weinig mensen weten daarvan af en dat is erg jammer.

Als je terug gaat de winkel, je probleem uitlegt, en opeisen of het toestel kosteloos gerepareerd of per direct vervangen kan worden.
Als je bekend bent met deze wet dan kunnen verkopers je niks maken, zij zijn aansprakelijk voor de product die zij aan jou verkopen!

Congierge 05-04-12 15:48

om de 3 maanden 21 euro betalen voor verzekering is niet veel toch ?.. leg je gewoon elke maand 7 euro aan de kant als je het zo veel vind. wat uitkomt op 1.75 p week.. :p

Maar als ik dus terug ga moeten ze hem vervangen ? want hij is wel een keertje op de grond gevallen maar dan gaan ze daar niet moeilijk over doen geloof ik toch ?.. gisteren gebeurde het weer.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 april 2012 om 15:52 ----------

En stel als ik daar ben, dan kan ik moeilijk zeggen dat de microfoon onregelmatig niet werkt.. hoe kan ik dat bewijzen of kunnen zij dat zien ?

bvd,


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30.