iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4s herkend simkaart niet 'Geen simkaart' (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/115127-iphone-4s-herkend-simkaart-niet-geen-simkaart.html)

iPho(w)ner 06-12-09 20:42

Simkaart wordt niet herkend
 
Sinds een tijdje ben ik de gelukkige eigenaar van een 3GS en heb ik de stap genomen om het toestel te jailbreaken en te unlocken. Is allemaal prima gelukt en het bevalt me erg goed. Nu ben ik vandaag bezig gegaan om OpenSSH te ontdekken via Putty. Werkt mooi en ik heb eens wat commando's getest, zoals Reboot. Volgens mij had ik dat beter niet kunnen doen...

Zojuist heb ik mijn iPhone aangesloten op iTunes en ineens zegt iTunes dat de SIM-kaart in deze iPhone niet wordt ondersteund. Dit heb ik nog nooit eerder gehad en mn iPhone doet het ook nog gewoon met deze simkaart.

Wat moet ik nu doen?

ThaBudz 06-12-09 20:59

en van welke provider is de sim dan żż

iScorpio 06-12-09 21:01

Heb je geen [wiki]Tethered-jailbreak[/wiki]?

iPho(w)ner 06-12-09 21:39

Mijn provider is Simpel (KPN).

Heb jailbreak door Blackra1n en unlock via Sn0w.

Edit: en zie nu dus dat ik waarschijnlijk een thetered jb heb.... Dus opnieuw Blackra1n?

De Generaal 06-12-09 21:40

// Topictitel aangepast voor de duidelijkheid

iPho(w)ner 07-12-09 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPho(w)ner (Bericht 391070)
Mijn provider is Simpel (KPN).

Heb jailbreak door Blackra1n en unlock via Sn0w.

Edit: en zie nu dus dat ik waarschijnlijk een thetered jb heb.... Dus opnieuw Blackra1n?

Kan iemand mij dit zeggen? Ben ik dan niet alles kwijt op m'n iPhone?

ThaBudz 07-12-09 21:08

Van wat ik begrijp hier op het forum ben je niks kwijt .

iPho(w)ner 07-12-09 21:15

Dus via de computer opnieuw blackrain en dan veranderd er niets aan m'n iPhone. Moet ik dat maar eens proberen.

De Generaal 08-12-09 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPho(w)ner (Bericht 391450)
Dus via de computer opnieuw blackrain en dan veranderd er niets aan m'n iPhone. Moet ik dat maar eens proberen.

Als je je iPhone wilt rebooten, dan moet je deze aansluiten op je iPhone, en vervolgens weer jailbreaken met Blackra1n. Hierbij verlies je geen gegevens.

Omdat dit ook te vinden is op het forum, kan hier een slotje op.

// Slotje

XxMocr0o94xX 28-11-10 18:14

Simkaart wordt niet herkend. HULP AUB !!
 
Hallo,

Het is mij dus gelukt om mijn iphone 3G firmware 4.1 te downgraden naar 4.0. Ik heb daarna gelijk ultrasn0w erop gezet, alleen waneer ik mijn simkaart erin stop, komt het niet verder dan ''Zoeken...''. Heb het met verschillende simkaarten geprobeerd alleen het werkt niet.
Enige oplossingen?

Merwin410 29-03-12 00:11

Iphone 4s herkend simkaart niet 'Geen simkaart'
 
Halloo, Ik heb een nieuwe iPhone4s sinds kort, maar ik heb een probleem..
Ik heb een simkaart toegestuurd gekregen van Tele2 daarbij een (soort van preferator maar dan om je grote simkaart naar een micro-sim te transformeren). Ik heb dat perfect uitgevoerd maar het probleem is dus als ik de simkaart in me iPhone doe dan blijft er staan 'Geen simkaart':mad:

Kom't dit probleem vaker voor?
Een medewerker van T-Mobile zei dat het ligt aan het knippen van de Micro-sim dat dat niet altijd goed gaat en de iphone hem niet herkend..
Tele2 verwijst mij door naar iTunes en dat ik daar een update moet doen.. -.-'

Ik heb ook nog een oude simkaart 'geknipt' en als ik die in m'n iPhone doe staat er 'Geen Service' ...

Wat moet ik nu doen ??

Merwin.

Datamonster 29-03-12 06:29

Bekend euvel, je moet een micro sim kaart 2e generatie hebben
bij de Iphone 4 kon je nog knippen maar bij de 4S lukt dit in de meeste gevallen niet zelfs de 1e generatie (echte) microsim kaart werkt vaak niet goed, je kan het beste een echte microsim kaart gaan halen:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:28.