//

Reboot loop na batterij vervanging

Reboot loop na batterij vervanging discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag Korte omschrijving: Iphone3GS werkte enkel nog wanneer op de stroom was aangesloten. Vermoed batterij was stuk, heb deze vervangen en sindsdien wanneer ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-03-12, 21:56
g0ttequila g0ttequila is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard Reboot loop na batterij vervanging

Goeiedag

Korte omschrijving:
Iphone3GS werkte enkel nog wanneer op de stroom was aangesloten. Vermoed batterij was stuk, heb deze vervangen en sindsdien wanneer ik de iPhone op wil laden zie ik het apple logo'tje, dan het draaiend logo en dan valt ie weer uit; zo steeds opnieuw.

Ik krijg de phone ook niet aan wanneer hij niet in de stroom zit (misschien lag het dan toch niet aan de batterij?)

What should i do?

Heb al met iReb proberen uit recovery te raken en dergelijke maar geen geluk.
DFU mode raak ik wel in...

Bedankt bij voorbaat

Groetjes Robin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-12, 22:52
tiger1333 tiger1333 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 85
Standaard

Start de iPhone is op zonder kabel no 3 aangesloten te hebben.
Ik ben benieuwd wat hij dan doet.
  #3  
Oud 29-03-12, 23:09
g0ttequila g0ttequila is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Hallo tiger
bedankt voor de respons, heb kabel 3 losgemaakt, 1 en 2 terug vastgemaakt en probeerde hem op te starten maar ging niet. In lader gebuert hetzelfde zoals anders.. Apple logo telkens opnieuw.

Als ik in DFU probeer te restoren (was een jailbreak) met custom of gewone IPSW dan herstart de iphone tijdens de "verifying with apple" toestand en stopt de restore alsdusdanig omdat te telefoon telkens terug reboot...
  #4  
Oud 30-03-12, 08:51
Phranque Phranque is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb het zelfde probleem met een iphone 3gs. Deze werkte alleen als die op het stroom was aangesloten. batterij vervangen, en hij werkt nu soms 3 minuten zonder aan het stroom te hangen, en dan valt die uit en blijft die rebooten. Voor de goede orde, hij komt wel in de GUI gewoon, kan bellen en functies gebruiken, maar na een paar minuten valt die weer uit. Nu zelfs ook als die aan het stroom hangt.
  #5  
Oud 09-05-12, 19:01
BPE BPE is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phranque Bekijk bericht
Ik heb het zelfde probleem met een iphone 3gs. Deze werkte alleen als die op het stroom was aangesloten. batterij vervangen, en hij werkt nu soms 3 minuten zonder aan het stroom te hangen, en dan valt die uit en blijft die rebooten. Voor de goede orde, hij komt wel in de GUI gewoon, kan bellen en functies gebruiken, maar na een paar minuten valt die weer uit. Nu zelfs ook als die aan het stroom hangt.
Mijn probleem lijkt hier ook op, mijn Iphone hangt normaal altijd aan de lader of in de auto, of op mijn bureau.
laatste tijd viel hij snel uit dus batterij vervangen ( 2 x) alles uit gezet (vliegtuig stand) en laten laden ( kwam anders niet voller door Bluetooth verbinding,Wi-Fi en netwerk).
Nu als ik hem aanzet start hij op, pincode ingeven en dan inderdaad naar een aantal minuten reboot hij ( hoef dan niet meer pin in te geven).

IOS 5.1, hop dat iemand hier iets mee kan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vervanging batterij 3GS iRolf iPhone accessoires en onderdelen 1 25-10-11 00:49
iPhone: iphone 3g reboot loop roaldvdbz Jailbreak 2 19-07-11 21:48
Spontane reboot naar recovery modus (loop) Voltron iPhone algemeen 2 23-03-11 17:20
iPad zit in reboot loop. jurriaan iPad algemeen 6 17-08-10 09:01
iPhone: Oplossing voor Blacksn0w Reboot Loop..... RSCA Jailbreak 3 02-05-10 12:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.