//

Van android naar Ios, Contacten inporteren via Gmail ?

Van android naar Ios, Contacten inporteren via Gmail ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphonemembers, Hoe kan ik contacten uit gmail naar me iphone synchroniseren?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-12, 18:15
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard Van android naar Ios, Contacten inporteren via Gmail ?

Beste iphonemembers,

Hoe kan ik contacten uit gmail naar me iphone synchroniseren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-12, 19:48
dennisgiel dennisgiel is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard

Misschien dat je hier wat aan hebt.

Pepermunt.net - iPhone: Gmail contacten importeren

Wat je ook kunt doen is al je contactpersonen vanuit gmail exporteren naar een vcard formaat en daarna via www.icloud.com je contacten importeren.

How to transfer GMail contacts to your iCloud account - YouTube
  #3  
Oud 30-03-12, 19:52
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennisgiel Bekijk bericht
Misschien dat je hier wat aan hebt.

Pepermunt.net - iPhone: Gmail contacten importeren

Wat je ook kunt doen is al je contactpersonen vanuit gmail exporteren naar een vcard formaat en daarna via www.icloud.com je contacten importeren.

How to transfer GMail contacts to your iCloud account - YouTube
Hartelijk bedaknt.

En als je een contact opslaat. hoe kun je die opgeslagen contact weer in gmail ingooien dat die in gmail ( contacten ) ook toegevoegd is?
  #4  
Oud 30-03-12, 19:56
dennisgiel dennisgiel is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard

Dat durf ik je niet te zeggen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Al mijn contacten staan op mijn icloud. Heb ze eigenlijk ook nooit meer terug gesynchroniseerd
  #5  
Oud 30-03-12, 20:07
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennisgiel Bekijk bericht
Dat durf ik je niet te zeggen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Al mijn contacten staan op mijn icloud. Heb ze eigenlijk ook nooit meer terug gesynchroniseerd
kun je me aub even specefiek hoe je dat doet?

heb sinds vandaag me iphone 4s!,

Heeft u nog verdere tips waar ik even op moet letten ? bedoel op de kleine fouten die sommige iphones hebben..
  #6  
Oud 31-03-12, 02:11
dennisgiel dennisgiel is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard

hoe ik dat heb gedaan.

Ik ben naar gmail toe gegaan en toen naar contacten.
Daar heb ik alle contacten geselecteerd daarna op meer geklikt en toen exporteren.
Bij exporteren heb ik geselecteerde contacten aangevinkt en vCard-indeling (voor het importeren naar een Apple-adresboek of een andere applicatie)

Dat bestand heb ik opgeslagen op mijn bureaublad.
Daarna ben ik naar www.icloud.com gegaan. Inloggen en daarna op contacten geklikt.

daarna heb ik op toon actiemenu gedrukt ( links onderin ) soort radar tandwieltje en toen importeer vcard

Daarna is het een kwestie van op de iphone bij instellingen naar email, contacten, agenda's gaan en dan bij account icloud aanzetten en aanvinken welke je wil gebruiken

Verder heb ik niet echt tips waar je op moet letten heb hem zelf nu 4 weken en heb nog niet echt een foutje kunnen vinden.
  #7  
Oud 02-04-12, 15:07
tiger1333 tiger1333 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 85
Standaard

Je kon ze ook synchroniseren d.m.v Itunes.
Wanneer je daar bij contacten op gmail klikt, moet je even inloggen en voila. Problem solved.
  #8  
Oud 04-04-12, 13:06
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennisgiel Bekijk bericht
hoe ik dat heb gedaan.

Ik ben naar gmail toe gegaan en toen naar contacten.
Daar heb ik alle contacten geselecteerd daarna op meer geklikt en toen exporteren.
Bij exporteren heb ik geselecteerde contacten aangevinkt en vCard-indeling (voor het importeren naar een Apple-adresboek of een andere applicatie)

Dat bestand heb ik opgeslagen op mijn bureaublad.
Daarna ben ik naar www.icloud.com gegaan. Inloggen en daarna op contacten geklikt.

daarna heb ik op toon actiemenu gedrukt ( links onderin ) soort radar tandwieltje en toen importeer vcard

Daarna is het een kwestie van op de iphone bij instellingen naar email, contacten, agenda's gaan en dan bij account icloud aanzetten en aanvinken welke je wil gebruiken

Verder heb ik niet echt tips waar je op moet letten heb hem zelf nu 4 weken en heb nog niet echt een foutje kunnen vinden.
Dennis, dankjewel, ik vind jou manier toch 't makkelijkst, ofja voor me zelf iniedergeval,
je hebt dan duidelijke overzicht wat je doet.

Dankjewel maat.
  #9  
Oud 04-04-12, 14:19
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wanneer je gmail contacten (en evt email en agenda) op je iDevice wil gebruiken kun je Google Sync gebruiken.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #10  
Oud 04-04-12, 14:23
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennisgiel Bekijk bericht
hoe ik dat heb gedaan.

Ik ben naar gmail toe gegaan en toen naar contacten.
Daar heb ik alle contacten geselecteerd daarna op meer geklikt en toen exporteren.
Bij exporteren heb ik geselecteerde contacten aangevinkt en vCard-indeling (voor het importeren naar een Apple-adresboek of een andere applicatie)

Dat bestand heb ik opgeslagen op mijn bureaublad.
Daarna ben ik naar www.icloud.com gegaan. Inloggen en daarna op contacten geklikt.

daarna heb ik op toon actiemenu gedrukt ( links onderin ) soort radar tandwieltje en toen importeer vcard

Daarna is het een kwestie van op de iphone bij instellingen naar email, contacten, agenda's gaan en dan bij account icloud aanzetten en aanvinken welke je wil gebruiken

Verder heb ik niet echt tips waar je op moet letten heb hem zelf nu 4 weken en heb nog niet echt een foutje kunnen vinden.

Hoe zit 't dan als je je nieuwe contacten in je iphone hebt ingeporteert via icloud. en toevoegd nieuwe contacten op je iphone , hoe bewerk je dan de icloud aan dan?

bijvb in de eerste stantie zet je je contacten via goolge op icloud (400 contacten)

vervolgens zet je i cloud uit, en in de tussentijd heb je 50 nieuwe contacten 450 dus, hoe kun je die 50 nieuwe contacten op je icloud zetten?
  #11  
Oud 04-04-12, 14:43
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Stel je gmail in in de mail app. Duid contacten aan in de instelling. Na instellen staan je contacten in je contacten app. In je instellingen kan je een default adresboek kiezen. Geef gmail op. Klaar.

Nogmaals. Voordat je vragen gaat stellen die reeds beantwoord zijn gebruik de zoekfunctie. En zoek eerst eens uit hoe je iphone werkt. Hands-on.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #12  
Oud 04-04-12, 16:50
InsideBoxer InsideBoxer is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 28
Standaard

Jeez, waarom kon ik dit nu nie vroeger lezen dat het gaat via iCloud. Kheb al m'n 387 contacten op m'n Galaxy Nexus manueel overgezet naar m'n 4s lol
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van Android mobiel naar Iphone 4s BladeXIII iPhone algemeen 9 02-12-11 23:45
Overstappen van Gmail naar iCloud mvveelen iCloud 34 16-11-11 08:40
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.