//

Iphone 4 onherkenbaar na aansluiting via usb op windows 7 en een mac.

Iphone 4 onherkenbaar na aansluiting via usb op windows 7 en een mac. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb al een tijdje een Iphone 4 maar een tijd terug kon ik hem niet meer met m'n pc verbinden. na het usb kabeltje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-04-12, 05:19
b4k b4k is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Question Iphone 4 onherkenbaar na aansluiting via usb op windows 7 en een mac.

ik heb al een tijdje een Iphone 4 maar een tijd terug kon ik hem niet meer met m'n pc verbinden.
na het usb kabeltje er in te zetten kreeg ik te zien dat het usb apparaat onherkenbaar is.
maar omdat verder op de Iphone zelf noch alles werkte heb ik het een tijdje links laten liggen.
oplaaden met zelfde usb kabel geen probleem en ook een docking bay om muziek af te spelen deed hij ook gewoon.
wel had hij in het menu de pictogrammen zo als het batterij icon,datum,tijd,bladwijzers allemaal dubbel aan in donker grijs.

maar toen ik een gloednieuwe laptop had gekocht en er itunes op had gezet na alle installaties van mogelijke windows updates,
deed hij het zelfde bij mijn laptop als bij mijn gewoone pc. (usb apparaat onherkenbaar)
nu toch wel redelijk geërgerd om dat ik geen nieuwe ios kan instaleren of muziek er op zetten van cd uit de kast ben ik langs een maat van mij gegaan.
die heeft namelijk een mac tuis staan in plaats van windows.
helaas zelfs met zijn kabeltje was hij op de mac nergens te vinden.
ben de dag er na in de stad naar de Ifactory winkel gegaan om te kijken of die mij konden helpen maar ook hun bakte er weinig van.

zelf veel geprobeerd, recovery mode,itunes op nieuw installeren,nieuw kabeltje,alle instellingen resetten.
omdat er in het menu iconen zo als die van accu spaning,berijkbaar heid,datum & tijd,bladwijzers allemaal dubbel was heb ik bij instellingen gekozen voor ``wis alle inhoud en stel op nieuw in``

helaas doet het noch steeds niks.

moet ik zo iets laten repareren?
of om vervanging vragen met garantie bon in winkel?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-12, 08:46
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Ik denk dat je je iPhone moet herstellen, via iTunes.

Toen ik mijn Windows pc opnieuw had geïnstalleerd, werd mijn iPhone ook niet meer herkent. Herstellen was de enige optie. Heb jij deze optie ook?
  #3  
Oud 01-04-12, 09:34
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Volgens het verhaal is dat ook gebeurt. Denk er wel aan dat het vandaag 1 april is. Dit is de eerste posting van B4K.

Laatst gewijzigd door KvdS; 01-04-12 om 09:59. Reden: 1 april vet gezet
  #4  
Oud 01-04-12, 20:25
b4k b4k is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Volgens het verhaal is dat ook gebeurt. Denk er wel aan dat het vandaag 1 april is. Dit is de eerste posting van B4K.
nee het is geen grap, het zow fijn zijn als je me kunt helpen zonder te trollen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Ik denk dat je je iPhone moet herstellen, via iTunes.

Toen ik mijn Windows pc opnieuw had geïnstalleerd, werd mijn iPhone ook niet meer herkent. Herstellen was de enige optie. Heb jij deze optie ook?
deze optie heb ik niet, in itunes word hij totaal niet gevonden.
links in beeld bij itunes als ik op apparaten click kan ik alleen een muziek cd vinden die noch in mijn dvd-drive zit, geen iphone te vinden.
En de itunes van mijn oude pc waar op hij vroeger wel werkte is er al lang niet meer, nieuwe hardware & nieuwe Windows installatie.
  #5  
Oud 01-04-12, 23:12
MacPassenger MacPassenger is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 109
Standaard

Druk de home knop in en sluit het via de usb kabel aan in iTunes.
Anders in recovery mode proberen.

Edit:
Er is ook een bekend USB probleem met iTunes, zorg dat je de laatste versie hebt.
  #6  
Oud 01-04-12, 23:54
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

iTunes geupdate?

Probeer de iPhone op DFU mode te zetten, hoe dat moet is in overvloed te vinden. Eenmaal in DFU mode, probeer de USB kabel in alle porten te stoppen en dan te restoren.

Mag ik vragen op welke versie je zit? Jailbreak toegepast?
Als je op 5.0 zit, probeer dan de software update via instellingen.

Lukt mijn optie niet, dan mag je terug naar de winkel en je garantie claimen!
Succes
__________________
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
USB auto-aansluiting Iphone4 Arjanus iPhone accessoires en onderdelen 1 02-11-10 08:32
crash pc ( windows) bij aansluiting gloednieuwe iphone susyQ81 iPhone algemeen 3 08-01-10 19:43
Usb aansluiting werkt niet meer! JoeyEhv Archief 3 04-05-09 13:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.