//

Probleem: iPhone 3G komt niet verder dan het Apple-logo na 'val'

Probleem: iPhone 3G komt niet verder dan het Apple-logo na 'val' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben in het bezit van een iPhone 3G en deze is onlangs stukgegaan.. Dat was al eens gebeurd, en toen was het LCD ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-04-12, 20:44
MilanXS MilanXS is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard Probleem: iPhone 3G komt niet verder dan het Apple-logo na 'val'

Hallo,

Ik ben in het bezit van een iPhone 3G en deze is onlangs stukgegaan.. Dat was al eens gebeurd, en toen was het LCD onder het scherm kapotgegaan. Ik kreeg alleen wit beeld en dat heb ik laten repareren bij een iPhone-reparatiewinkel. Hij werkte weer prima en ik kon er weer alles mee doen.

Laatst ben ik dus 'weer' tegen een paaltje aangelopen (niet hard) en toen ik in de bus een muziekje op wou zetten, merkte in dat mijn iPhone uitstond en niet meer aanging. Op geen enkele mogelijkheid. Op school heb ik de telefoon gelijk aan mijn Macbook gehangen en die zag hem niet. Wel ging de telefoon aan tot aan het Apple-logo. Vervolgens gaat hij weer uit. Het Apple-logo komt alleen in beeld als de iPhone is aangesloten op een stroombron.

Vervolgens heb ik de iPhone thuis aangesloten op mijn Mac Mini (waar ook de back-up op staat) en doormiddel van een reset hem 'weer aan de praat' te kregen. (Home-knop ingedrukt tijdens het inpluggen). Mijn Mac Mini zag het apparaat en zodoende kon ik een herstel uitvoeren. Vervolgens geeft hij, na 5 minuten herstellen dat het niet is gelukt en krijg ik foutmelding (23).

Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen? Als er iets stuk is, wat is er stuk en waar kan ik het repareren? De iPhone is verder nog zo goed als nieuw, ik ga er zorgvuldig mee om. Op de twee ongeplande stootjes na dan.


E: Zojuist na 1243343 keren proberen in DFU-mode terechtgekomen. Zelfde error, maar nu met een wit scherm.

Laatst gewijzigd door MilanXS; 01-04-12 om 21:15.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-04-12, 12:41
MilanXS MilanXS is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Weet niemand iets?
  #3  
Oud 04-04-12, 14:52
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Kan je hem niet in PWNED-DFU modus zetten met Redsn0w of iREB en proberen te herstellen naar een custom IPSW?
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch komt niet verder dan Apple Logo! Raul1997 Archief 1 14-11-10 19:59
ipodtouch gaat niet verder dan het apple logo! thommie iPhone algemeen 1 12-08-09 22:22
kom niet verder dan apple logo...help! jcpearl iPhone algemeen 25 23-06-09 20:38
Apple Iphone Firmare 1.1.4 komt niet verder dan Singleuser boot Hamza Archief 3 21-09-08 13:51
Bij booten niet verder dan apple logo. RoW^ iPhone algemeen 17 15-06-08 17:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.