iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   3Gs via proassist met bijbetaling voor 4s (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/115378-3gs-via-proassist-bijbetaling-voor-4s.html)

erikroeier 02-04-12 14:26

3Gs via proassist met bijbetaling voor 4s
 
Hee,
Even een vraag, mijn scherm is in 1000 stukken en nu komt proassist hem morgen halen. Er zit ook een barstje in de achterkant van mijn telefoon.
Het is een iPhone 3Gs. Abonnement is over 3,5 maand afgelopen en zou dus bijna een nieuwe mogen.
Zou het mogelijk zijn om met wat bijbetaling via proassist een iphone 4s te krijgen zodat ik over kan op een sim-only?

Ik heb op het forum al gezocht en het zal er vast staan maar ik kon het niet vinden.

alvast bedankt!

jpwg001 03-04-12 09:06

Bel Pro-assist eens!

erikroeier 03-04-12 12:03

gedaan, nam eerst niemand op dus ze zouden terug bellen (automatisch systeem)

Paar uur later belde ze terug en kon helaas niet.
Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet doen, wat maakt dat voor hun nou uit

jpwg001 03-04-12 12:04

Miisschien via de applestore amsterdam? Bel die eens.

Guest-20180925190238 03-04-12 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erikroeier (Bericht 784914)
Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet doen, wat maakt dat voor hun nou uit

Stel dat Pro Assist dat wel zou doen, met een kleine bijbetaling een iPhone 4S verstrekken voor een defecte iPhone 3GS. Hoeveel duizenden defecte iPhone 3GS zouden er dan morgen op de mat liggen bij Pro Assist denk je :rolleyes:

tiger1050 03-04-12 13:55

Citaat:

Hoeveel duizenden defecte iPhone 3GS zouden er dan morgen op de mat liggen bij Pro Assist denk je
;);)in ieder geval de mijne

jpwg001 03-04-12 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 784916)
Stel dat Pro Assist dat wel zou doen, met een kleine bijbetaling een iPhone 4S verstrekken voor een defecte iPhone 3GS. Hoeveel duizenden defecte iPhone 3GS zouden er dan morgen op de mat liggen bij Pro Assist denk je :rolleyes:

Een kleine bijbetaling kun je vervangen door een reeële bijbetaling. En wat denk je dat het voordeel voor Apple zou zijn? Jij geeft alleen maar een argument wat voor Apple gunstig is. Hoe snel schieten je verkoopcijfers omhoog?

Guest-20180925190238 03-04-12 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 (Bericht 784931)
En wat denk je dat het voordeel voor Apple zou zijn? Jij geeft alleen maar een argument wat voor Apple gunstig is.

Het gaat hier niet over Apple, voor het geval dat je dat zou gemist hebben. Het gaat over Pro Assist, een verzekeraar, die tot nader order geen deel uitmaakt van Apple, Inc.

Wat is het voordeel voor een verzekeraar om een oude "total loss" 3GS tegen een reële bijbetaling om te ruilen voor een nieuwe iPhone 4S? En hoe hoog zou die reële bijbetaling dan moeten zijn gelet op het feit dat verzekeraars geen sociale diensten zijn maar bedrijven die winst moeten maken?

jpwg001 03-04-12 15:16

Ik reageer alleen op: Hoeveel duizenden defecte iPhone 3GS zouden er dan morgen op de mat liggen bij Pro Assist denk je?

Roos79 03-04-12 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erikroeier (Bericht 784914)
gedaan, nam eerst niemand op dus ze zouden terug bellen (automatisch systeem)

Paar uur later belde ze terug en kon helaas niet.
Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet doen, wat maakt dat voor hun nou uit

Veel want dan laat iedereen hem vallen omdat hun abo afloopt ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.