//

iPhone 4 - 4s kopen?

iPhone 4 - 4s kopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeieavond Iedereen Ik ben aan het twijfelen om een iphone te kopen. Ik weet enkel niet of het de moete is om ongeveer 200€ meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-04-12, 21:42
Larsn Larsn is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Question iPhone 4 - 4s kopen?

Goeieavond Iedereen

Ik ben aan het twijfelen om een iphone te kopen.
Ik weet enkel niet of het de moete is om ongeveer 200€ meer te betalen om een 4S te kopen? En,of ik beter wacht tot de 5 uitkomt?

Alle tips, suggesties zijn welkom!

Dank!

Grs
Larsn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-12, 22:03
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik kan je zeggen dat ik een 4 heb, die me goed bevalt. Ik heb getwijfeld om een 4s als vervanger te nemen, maar heb het niet gedaan. Let wel, als je nu een nieuwe 4 aanschaft, heb je een 8Gb. Je moet even bekijken of je dat voldoende vindt.
  #3  
Oud 03-04-12, 23:14
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Maar als 8gb niet genoeg is kun je ook altijd nog op zoek gaan naar een goede 2e hands, die worden massaal aangeboden en vaak nog met garantie ook...
Persoonlijk zou ik trouwens ook voor de 4 gaan ik vind dat de s weinig meerwaarde biedt en wacht zelf ook op de 5
  #4  
Oud 03-04-12, 23:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larsn Bekijk bericht
Goeieavond Iedereen

Ik ben aan het twijfelen om een iphone te kopen.
Ik weet enkel niet of het de moete is om ongeveer 200€ meer te betalen om een 4S te kopen? En,of ik beter wacht tot de 5 uitkomt?

Alle tips, suggesties zijn welkom!

Dank!

Grs
Larsn
Simpel; wil je echt nu ne smartphone hebben en deze bv minstens 1-2jaar behouden dan schaft ge u meteen de beste iPhone aan en das de 4s, zonder twijfel. Ben je wel iemand die nog heel wat geduld kan hebben= wacht dan op de nieuwe iPhone, ik verwacht dat deze een nieuw design zal krijgen en een iets groter scherm enz....Zal de moeite zijn .

Der is idd een redelijk prijs verschil tussen de 4 en de 4s maar wat zijn de verschillen; bij de 4 kan het zijn je last hebt van de death grip, is sowieso riskant vind ik, ik heb het helaas voor gehad, ne maat van me heeft het niet voor.
De 4s is iets sneller ook, ook muziek afspelen gaat luider dan bij de iphone 4 en dat was echt nodig.
De 4s heeft beduidend een beter camera aan boord, verschil is enorm groot zelfs tussen de 4 en 4s.
Ook apps sneller downloaden en surfen gaat ook iets sneller.
Maar onthoud vooral hetgeen ik bovenaan heb gepost, ik weet nie hoe jij in elkaar steekt he .
Voor mij ist simpel; ik koop ieder jaar de nieuwe iPhone . Maar moest ik iemand zijn die nu persee een iPhone wil hebben en ik er zeker van ik niet de nieuwste zal kopen dan zou ik sowieso voor de 4s gaan.
  #5  
Oud 04-04-12, 17:35
Larsn Larsn is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard iPhone

Ik ben inderdaad van plan om nu een iphone te kopen en het is de bedoeling dat ik er toch 1 a 2 jaar of zelfs meer ermee verder kan.

Dus de 4s is dan toch 200€ meer waard?
Nog personen die pro 4s zijn?

Bedankt voor alle reactie's!
  #6  
Oud 04-04-12, 17:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larsn Bekijk bericht
Ik ben inderdaad van plan om nu een iphone te kopen en het is de bedoeling dat ik er toch 1 a 2 jaar of zelfs meer ermee verder kan.

Dus de 4s is dan toch 200€ meer waard?
Nog personen die pro 4s zijn?

Bedankt voor alle reactie's!
Als snelheid u nie echt interesseert, als foto's trekken u geen bal interesseert, als de muziek afspelen die bv luider gaat op de 4s u ook geen bal scheelt dan kan je eventueel voor de iPhone 4 gaan, toch raad ik de 4s aan aangezien je nu ene wil en aangezien je er minstens 1-2jaar mee wil doen.
Maar jij doet wat je wil .

+ niet te vergeten; de 4s heeft een betere antenne aan boord.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 11:05
iphone kopen... dborghouts Koopinformatie Nederland 4 20-03-09 23:11
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 16:07
iPhone kopen!? Jasper. Koopinformatie Nederland 2 11-05-08 15:29
IPhone nu kopen? cvdvlekkert Koopinformatie Nederland 2 15-04-08 12:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.