//

Frozen screen Apple 3gs Hardware of Software fout?

Frozen screen Apple 3gs Hardware of Software fout? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een Apple 3gs 32g, firmware 5.1 Sinds vandaag reageert het scherm niet meer. Een harde reset wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-12, 22:51
raw_25 raw_25 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard Frozen screen Apple 3gs Hardware of Software fout?

Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb een Apple 3gs 32g, firmware 5.1

Sinds vandaag reageert het scherm niet meer. Een harde reset wat in eerst instantie een oplossing. Na enig gebruik is de telefoon weer helemaal 'frozen' en kan ik niet meer sliden to unlock. Ook de camera functie vanuit het lockscreen werkt niet. Wel kan ik een screenshot maken door gelijktijdig de sluimer en home knop in te drukken.

Vanavond heb ik geprobeerd om vanuit iTunes een herstel uit te voeren, maar dat lukte uiteindelijk niet omdat ik de iPhone nog steeds niet kan unlocken (via een slide) Het scherm reageerde nog steeds niet.

De telefoon regelmatig 'hard' gereset (sluimer en home ingedrukt houden) was ook geen oplossing.

Uiteindelijk, na de sim verwijderd te hebben in de herstelmodus via Itunes de telefoon opnieuw geïnitialiseerd (land instellen etc) en waarempel, ik had weer een werkende iPhone. Telefoon een keer aan en uit gezet en alles functioneerde nog prima. Voorlopige conclusie. Opgelost

Totdat ik opeens tijdens het 'scrollen' tussen de verschillende schermen opeens een vreemde vertraging in het scherm kreeg en vervolgens het scherm bleef hangen (tussen 2 pagina's in) en ja hoor. Hij was weer totally frozen. Reageerde geheel niet meer op het touchscreen. Ik heb geprobeerd opnieuw alles te installeren, maar dat lukt niet meer. Ik heb nu een iPhone die nergens meer op reageert.

Heeft iemand ervaring met deze klacht?

Update: Telefoon is inmiddels opgestuurd voor reparatie..

Laatst gewijzigd door raw_25; 06-04-12 om 09:23.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
3gs, lockscreen, lockscreen freeze



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: is mijn locked of zit er een hardware fout in edsoundz Unlock 16 14-04-12 07:28
Batterij snel leeg - software of hardware probleem? Flipper01 iPhone algemeen 2 31-05-11 10:49
Hoe te zien of een Iphone software of hardware simlockvrij kent? pokpokpok Koopinformatie Nederland 0 08-04-10 13:08
Geen speakergeluid, hardware of software probleem? macderk iPhone algemeen 36 24-12-08 21:02
kiezen tussen hardware of software matig unlocken? btwvince Archief 8 10-12-08 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:56.