//

iPhone is pin locked?

iPhone is pin locked? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je moet je iPhone jailbreaken en dan ultrasn0w installeren. Als je een oudere firmware (iOS 4) hebt draaien kun je het sws installeren. Ik weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-04-12, 16:19
stijndw stijndw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 6
Standaard Ultrasn0w

Je moet je iPhone jailbreaken en dan ultrasn0w installeren. Als je een oudere firmware (iOS 4) hebt draaien kun je het sws installeren. Ik weet niet hoe het zit met de unlock van iOS 5... Het is in ieder geval niet slim om een iPhone te kopen via marktplaats...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 07-04-12, 18:15
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijndw Bekijk bericht
Het is in ieder geval niet slim om een iPhone te kopen via marktplaats...
...als je geen verstand hebt van jailbreak, unlock, provider-lock / simlock etc. Er zwerven een hoop gelockte iPhones rond die momenteel niet te unlocken zijn. Een argeloze slachtoffer is zó gevonden via MP.

Ik durf rustig op MP een iPhone te kopen, ik zou hem ter plekke binnenste buiten keren, alles testen en voor aankoop het toestel ter plekke een herstel te laten doen mbv iTunes. Daarna 2 verschillende simkaartjes er in testen, nou dan ben je wel ong 98% zeker dat je geen kat in de zak koopt, hoor....

Laatst gewijzigd door ballegooier; 07-04-12 om 20:02.
  #23  
Oud 07-04-12, 18:44
Rubske Rubske is offline
• iOS 4.3.5
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
...als je geen verstand hebt van jailbreak, unlock, provider-lock / simlock etc. Er zwerven een hoop gelockte iPhones rond die momenteel niet te unlocken zijn. Een argeloze slachtoffer is zó gevonden via MP.

Ik durf rustig op MP een iPhone te kopen, ik zou hem ter plekke binnenste buiten keren, alles testen en voor aankoop het toestel ter plekke een herstel te laten doen mbv iTunes. 2 verschillende simkaartjes er in getest, dan ben je ong 98% zeker dat je geen kat in de zak koopt...
Wie kan mijn helpen of heeft goede tips?
  #24  
Oud 07-04-12, 19:48
Dyna20 Dyna20 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubske Bekijk bericht
Wie kan mijn helpen of heeft goede tips?
Tips staan al beschreven in het topic. Als je nou is op onderzoek gaat, welke iPhone is het? Welke Firmware? Welke Baseband? Als je geluk hebt dan kan je hem unlocken met een jailbreak. Je kan eventueel op onderzoek gaan om te kijken of je de mogelijkheid hebt om hem via Vodafone duitsland te unlocken (zal waarschijnlijk wat kosten)

Waarom niet getest toen je hem kocht?
Ik zou ook zeker proberen om terug tegaan naar de verkoper, want die wist hier zeker van en heeft je nu msschien een leuke iPod Touch verkocht.
  #25  
Oud 07-04-12, 20:15
Rubske Rubske is offline
• iOS 4.3.5
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dyna20 Bekijk bericht
Tips staan al beschreven in het topic. Als je nou is op onderzoek gaat, welke iPhone is het? Welke Firmware? Welke Baseband? Als je geluk hebt dan kan je hem unlocken met een jailbreak. Je kan eventueel op onderzoek gaan om te kijken of je de mogelijkheid hebt om hem via Vodafone duitsland te unlocken (zal waarschijnlijk wat kosten)

Waarom niet getest toen je hem kocht?
Ik zou ook zeker proberen om terug tegaan naar de verkoper, want die wist hier zeker van en heeft je nu msschien een leuke iPod Touch verkocht.
Ik heb al een mail gestuurd naar Vodafone Duitsland denk ik haha. Kan niet goed Duits. Dus ben benieuwd.
  #26  
Oud 07-04-12, 20:30
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubske Bekijk bericht
Ik heb al een mail gestuurd naar Vodafone Duitsland denk ik haha. Kan niet goed Duits. Dus ben benieuwd.
Chappeau voor je lef dan! Ik hoop dat het lukt...
  #27  
Oud 19-09-12, 19:10
nickkamperman nickkamperman is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Standaard

Ik heb een iPhone en als ik die aan itunes hang krijg ik de melding de simkaart in de iPhone is pin locked? Wat houdt dit in? En hoe verhelp ik het?

me telefoon doet helemaal niks meer hij gaat wel aan dan krijg je het apple logo'tje te zien en dan gaan hij laden, en dan gaat hij weer opnieuw en opnieuw

heeft iemand hier eerder evaring mee gehad?

gr nick
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Paar kleine vragen m.b.t. iPhone 4s (Data, sim, pin) Jelphone iPhone algemeen 5 16-11-11 19:50
Iphone 4 SIM-kaart met PIN gelocked beeldscherm geheel zwart kirs iPhone algemeen 0 06-06-11 13:36
3GS pin locked en niet te herstellen King Q iPhone algemeen 16 26-03-11 15:35
Pin droppen en draggen op 1.1.2 broodje Jailbreak apps en thema's 1 27-01-08 11:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.