//

Iphone agenda sync probleem

Iphone agenda sync probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met Google al flink gezocht, maar helaas geen oplossing gevonden voor het volgende. Sinds een paar weken heb ik een iphone van de zaak, die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-04-12, 21:05
tdewit tdewit is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Angry Iphone agenda sync probleem

Met Google al flink gezocht, maar helaas geen oplossing gevonden voor het volgende.

Sinds een paar weken heb ik een iphone van de zaak, die over Wi-Fi met Exchange synchroniseert; werkt prima. Op mijn laptop van de zaak staat Outlook; werkt ook prima. Wijzigingen in Outlook en wijzigingen op de iPhone (mail en agenda) worden keurig gesynchroniseerd.

Deze ochtend wilde ik echter wat muziek op de iPhone plaatsen. Vlug iTunes geinstalleerd op de laptop van de zaak (ben lokal admin), wat MP3's toegevoegd, synchroniseren en klaar. Ik had echter haast, waardoor ik een iTunes melding niet las (dom dom dom). Resultaat na synchronisatie is dat mijn Outlook agenda van de zaak leeg is. Dit is gerepliceerd naar Exchange, waardoor ik al mijn afspraken kwijt ben. Gelukkig stond Wi-Fi uit van mijn iPhone, waardoor ik daar nog de afspraken heb.

Na wat zoeken ben ik erachter gekomen dat de prive agenda van de iPhone (die ik overigens niet gebruik) de complete Outlook agenda van mijn PC heeft gewist. Blijkbaar stond iTunes ingesteld om die prive agenda te syncen met Outlook. Maar Outlook bevat mijn zakelijke agenda, niet prive! Nu probeer ik de Exchange agenda van de iPhone terug te syncen naar Outlook, maar dat staat iTunes niet toe; de optie kan ik althans nergens vinden.

Iemand een idee? Last resort is een restore op de zaak aanvragen van mijn mailbox, maar dat had ik gehoopt te kunnen voorkomen.

Thanks!

Ton
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-04-12, 10:55
Cisje Cisje is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard

Hi Ton,

heb jij al een oplossing gevonden? idem actie gedaan ...


Cis
Reageren

Labels
agenda, calendar, iphone, kalender



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem sync iphone met google agenda Dennis34 iTunes 0 11-08-09 13:57
Agenda sync na 3.0 update Exchange 2007 probleem serviceweb iTunes 0 28-07-09 11:11
Agenda sync probleem sponzert iTunes 0 18-09-08 07:28
Agenda sync probleem met kleuren gioapple iTunes 5 19-08-08 10:03
Agenda sync probleem rmerrien Archief 1 13-08-08 00:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:38.