iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Andere agenda programma (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/11567-andere-agenda-programma.html)

bapovs 19-04-08 22:18

Andere agenda programma
 
Bestaat er een ander ''agenda programma'' dan de standaard applicatie die op de Iphone zit?


(ps. Wist niet zo goed waar ik deze moest plaatsen, zag geen forum hiervoor op Iphoneclub.nl)

croiman 19-04-08 22:26

ja, ongeveer, als je Caterpillar op installeerd, heb je je agenda doorschijnend onder je klok staan in standby.
Misschien dat je hiermee iets zijt?

bapovs 19-04-08 22:31

Ga het zometeen proberen. Weet je misschien welke link ik moet toevoegen om deze dan bij de installer kan krijgen?

croiman 19-04-08 22:50

repository.ripdev.com/ ripdev source

macfreaker 19-04-08 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bapovs (Bericht 101192)
Ga het zometeen proberen. Weet je misschien welke link ik moet toevoegen om deze dan bij de installer kan krijgen?

Programma is wel niet gratis hoor. Werkt maar een aantal dagen en dan moet je licentie kopen.

croiman 19-04-08 22:55

jep, het was maar idee waar ik weet dat je iets anders kunt doen met agenda, voor de rest zou ik totaal niks anders weten, wat je anders kunt doen met agenda.

bapovs 20-04-08 00:47

Jammer dat je ervoor moet betalen, hoor graag van anderen nog met tips...

goacidia 22-04-08 21:35

ik heb hier hetzelfde probleem.
Ik vind de agenda ook niet zo goed.

Zijn er andere ? iemand ?

Roadrash 22-04-08 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bapovs (Bericht 101269)
Jammer dat je ervoor moet betalen, hoor graag van anderen nog met tips...


Waarom willen sommige mensen toch altijd het beste van het beste, maar weigeren ze er ook maar een cent voor te betalen?!

Voor niets gaat de zon op.... En ook weer onder zelfs! De rest kost gewoon geld. En als er mensen zijn die na keihard werken hun software wel gratis ter beschikking stellen, dan is dit alleen maar ongelooflijk te waarderen en te respecteren! Maar ga nou niet lopen zeiken dat een programma waar enorm veel tijd in zit een paar eurootjes (want daar hebben we het over...) kost. En ook je "hoor graag van anderen nog met tips..." geeft wel aan dat je niet echt bereid bent om zelf ook maar enige moeite te doen om op zoek te gaan.

Zelf een "bedankt voor je nuttige reactie" is teveel gevraagd hè....
Succes met je agenda!

slupa 07-06-08 13:12

Hoi.
Kan iemand mij vertellen of Caterpillar meer PIM functionaliteit toevoegd aan de huidige Iphone agenda? Voorheen gebruikte ik op Windows Mobile Pocket Informant van WebIS, wat een perfect programma is voor het beheren van tijd.
Na ingebruikname van mijn Iphone kwam ik erachter dat dit dan ook het enige voordeel was van mijn Windows Mobile :-).
Ik zoek nu dus een vergelijkbaar programma, waarbij je op een overzichtelijke manier je dagelijkse beslommeringen kunt beheren (afspraken, projecttaken, notes, contacts, etc. etc.).
Weten jullie of iets dergelijks al te koop is?
Thanks.
Paul

croiman 07-06-08 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slupa (Bericht 123316)
Hoi.
Kan iemand mij vertellen of Caterpillar meer PIM functionaliteit toevoegd aan de huidige Iphone agenda? Voorheen gebruikte ik op Windows Mobile Pocket Informant van WebIS, wat een perfect programma is voor het beheren van tijd.
Na ingebruikname van mijn Iphone kwam ik erachter dat dit dan ook het enige voordeel was van mijn Windows Mobile :-).
Ik zoek nu dus een vergelijkbaar programma, waarbij je op een overzichtelijke manier je dagelijkse beslommeringen kunt beheren (afspraken, projecttaken, notes, contacts, etc. etc.).
Weten jullie of iets dergelijks al te koop is?
Thanks.
Paul

Cate^pillar of Kate geeft problemen met de iphone, je iphone kan crashen, zoekfunctie gebruiken na kate en je ziet meerdere problemen opduiken over het forum,

k raad eerder iToday of Intelliscreen aan, intelliscreen gebruik k ook, maar een oudere versie, vanaf versie 1.01 moet je ervoor betalen. iToday is gratis geloof k.

slupa 07-06-08 13:56

Hi Croiman.
Bedankt voor je reactie. Ik gebruik IToday alweer een tijdje. Werkt prima... geeft mooi overzicht op het startscherm.
Het voegt echter voor mij niets toe aan de kalender functionaliteit. Ik zoek eigenlijk een echte time manager, die b.v. ook de free-time kan tonen, meerdere dagen naast elkaar kan tonen, etc.
Wie weet komt het nog eens op de markt.
Paul

croiman 07-06-08 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slupa (Bericht 123346)
Hi Croiman.
Bedankt voor je reactie. Ik gebruik IToday alweer een tijdje. Werkt prima... geeft mooi overzicht op het startscherm.
Het voegt echter voor mij niets toe aan de kalender functionaliteit. Ik zoek eigenlijk een echte time manager, die b.v. ook de free-time kan tonen, meerdere dagen naast elkaar kan tonen, etc.
Wie weet komt het nog eens op de markt.
Paul

free-time, meerdere dagen???? Kate toont je de hele maand in een rosstertje. Maar meer kan k je er ook nie over zeggen. Er zijn wel verschillende apps daarvoor, ma heb ze allemaal nog nie uitgeprobeerd.

slupa 07-06-08 14:16

Ik zal Kate eens installeren. Wie weet is dit wat ik zoek.
Thanks again.

croiman 07-06-08 14:41

pas op dat je iphone nie ga crashen met Kate..................

johnkonijn 18-06-09 11:02

vergelijkbaar als intelliscreen zonder jailbreak
 
Nu zoek ik eigenlijk iets vergelijkbaars als intelliscreen maar dan zonder jailbreak.

Iemand een idee ?

apoZ 18-06-09 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johnkonijn (Bericht 299853)
Nu zoek ik eigenlijk iets vergelijkbaars als intelliscreen maar dan zonder jailbreak.

Iemand een idee ?

Ben ik ook benieuwd naar... :)

chonazz 19-06-09 15:13

Er bestaat geen programma dat je agenda op je lockscreen zet zonder dat je moet jailbreaken! Apple laat dit gewoon niet toe...
Volgens mij was de topic starter trouwens op zoek naar een alternatief voor agenda.app, niet naar een manier om z'n agenda op het lockscreen te zetten.
Bij mijn weet bestaat er ook geen andere agenda, apple zou dit ook nooit goedkeuren.

jonas


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:09.