//

iPhone 4S Garantie of Reparatie?

iPhone 4S Garantie of Reparatie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een vraagje betreffende een iPhone 4S Zwart 16GB. Ik heb 2 Februari bij T-Mobile dus een iPhone 4S gehaald. Toen ik thuis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-04-12, 13:32
robinvanarkel's schermafbeelding
robinvanarkel robinvanarkel is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 15
Standaard iPhone 4S Garantie of Reparatie?

Hoi,

Ik heb een vraagje betreffende een iPhone 4S Zwart 16GB.
Ik heb 2 Februari bij T-Mobile dus een iPhone 4S gehaald. Toen ik thuis kwam en ik hem uit de verpakking haalde, het folie eraf haalde viel mijn oog op een kras aan de bovenkant van het toestel. Vervolgens kom ik twee weken later weer bij de T-Mobile winkel om het uit te leggen en omdat ik niet eerder kon. Vervolgens werd mij gezegd dat ik eerder had moeten komen. Ik heb toen uitgelegd dat ik niet eerder kon komen maar er werd niks aan gedaan. Ok, begrijpelijk. Screenprotector erover heen en de kras is ook weg. Echter kreeg ik twee of drie weken geleden meer problemen met mijn iPhone. Wanneer ik hem van de vergrendeling af wil halen en het balkje naar rechts slide, schiet hij steeds vaker terug naar links en gaat niet van de vergrendeling af. Opzich ook nog mee te leven, als het maar niet te vaak gebeurt. Vervolgens schoot de iPhone uit zichzelf steeds vaker op de vergrendeling, ging de batterij steeds sneller leeg en wordt hij vreselijk warm als je hem 10 minuten vast hebt. Ik ben nogmaals terug gegaan naar de T-Mobile winkel en er werd mij verteld de verzekering op te bellen. Ik vond het al raar dat ik de verzekering moest bellen aangezien ik toch twee jaar garantie hoor te hebben. Enfin, ik bel de verzekering en die zeiden dat ik terug moest naar de T-Mobile winkel om het toestel om te ruilen. Vervolgens ben ik gisteren terug gegaan naar de T-Shop en er werd mij nogmaals gezegd de verzekering te bellen. Ik heb toen duidelijk uitgelegd wat de verzekering heeft gezegd, en toen werd er nogmaals gezegd dat ik gewoon de verzekering moest bellen. Nu heb ik Pro Assist nog niet gebeld omdat ik eerst even hier op het forum wil vragen wat ik nou eigenlijk moet doen. Weer naar de T-Mobile winkel, of weer de verzekering bellen? Persoonlijk denk ik naar de T-Mobile winkel, omdat het gewoon garantie is, en hij niet gerepareerd hoeft te worden. Wat denken jullie ervan?

Alvast bedankt!
Robin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-12, 14:25
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Ik zeg terug naar Tmobile, volgens mij is de verzekering tegen schade door eigen toedoen etc.
Dit is in dit geval ondeugdelijkheid van het geleverde product.
Ze moeten hem gewoon aan nemen en ter reparatie opsturen.
Je kunt het ook eens bij de Apple store in Amsterdam proberen, advies vragen bedoel ik.mogelijk kun je daar langs met je telefoon.
Maar je hebt hem via Tmobile, zij hebben de telefoon geleverd en moeten dit oplossen.
Die verzekering doet er niet toe, niet iedereen heeft deze. Anders zou het betekenen dat je zonder verzekering geen recht hebt op garantie. Grote onzin lijkt me.
  #3  
Oud 07-04-12, 15:19
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Het voordeel van de verzekering is dat je al die weken dat je je iPhone kwijt bent een vervangend toestel krijgt.

De vraag is echter hoe goed dat is, als je de ervaringen met Pro-Assist op dit forum leest...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 07-04-12, 15:37
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Terug naar t-mobile, ga desnoods naar een ander T-shop. Vertel dan dat je je toestel wilt inruilen en dien de klachten in van je toestel. Kijk dan wat ze zeggen. Zeggen ze bel je verzekering op, bel dan voor hun neus pro assist op.
__________________
  #5  
Oud 11-04-12, 13:11
robinvanarkel's schermafbeelding
robinvanarkel robinvanarkel is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 15
Standaard

Hoi,

Excuus voor het late reageren. Ik ben zelf ook van mening dat ik terug moet naar T-Mobile omdat ik zelf geen schade heb gemaakt aan het toestel. Het nadeel van terug gaan naar de T-Shop is dat mijn 4S toch wordt opgestuurd en geen vervangend toestel krijg. Als ik hem opstuur naar de verzekering, is het nog maar de vraag of ik daadwerkelijk een iPhone 4S als leentoestel terugkrijg. Ik zit dus te twijfelen wat ik moet doen. Als ik terug ga naar de T-Mobile winkel, krijg ik sowieso geen nieuw toestel, zoals het me daar wordt verteld.

Ik zal er nog eens over denken en ik laat weten hoe het af is gelopen. Mochten jullie nog op- of aanmerkingen hebben, ik hoor het graag! Kan altijd helpen!

Alvast bedankt!
Robin
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reparatie iphone met garantie haroldv iPhone algemeen 4 22-02-12 12:56
Iphone garantie/reparatie vraag john1979 Odido (T-Mobile) 32 09-04-10 10:51
Ten einde raad>gejailbreakt, kapot, garantie, reparatie? royPhone Archief 5 20-01-10 16:17
Reparatie (zonder garantie) ChiTheDesigner iPhone algemeen 4 24-06-09 21:21
reparatie tijdens garantie digiboudy71 iPhone algemeen 13 05-04-08 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.