Bellen buitenshuis lukt niet met iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone gebruikers, Mijn vrouw heeft een iPhone 3GS. Deze heeft OS 5.1 Nu blijkt als zij binnenshuis is dat de iPhone wel GSM functie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen buitenshuis lukt niet met iPhone 3GS
Beste iPhone gebruikers,
Mijn vrouw heeft een iPhone 3GS. Deze heeft OS 5.1 Nu blijkt als zij binnenshuis is dat de iPhone wel GSM functie heeft en kan bellen (en goede Wi-Fi verbinding). Maar als zij naar buiten gaat 'op pad' dat ze geen GSM functie heeft en geen bereik heeft (no service). Terwijl in haar oude iPhone 3G de GSM functie wel werkt. Heel eigenaardig probleem. Wat ik nog zal proberen is om de Simcard opnieuw er in zetten en de Netwerkinstellingen opnieuw zal instellen. Mijn vraag: Weten jullie misschien wat de oorzaak zou kunnen zijn? Ik zit te overwegen om de originele complete antenne + microfoon dock unit te vervangen, maar of dit de oorzaak van het probleem is? Wie kan mij op weg helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En als je de Wi-Fi uit zet?
|
|
|||
|
|||
Als ik binnenshuis Wi-Fi uitzet dan doet het internet het wel op de iPhone.
Buitenshuis nog niet kunnen testen. Gek hè. Inmiddels ook netwerkherstel gedaan! Misschien dat dit verbetering geeft? |
Labels |
antenne, bellen, gsm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bellen buitenland lukt niet met iPhone4s | jeroenc | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 04-01-12 17:32 |
iPhone: Na update: Activeren iphone lukt niet, bellen wel | rienwoerden | Jailbreak | 0 | 18-10-11 18:07 |
Bellen met iphone lukt niet!! | psvunited | iPhone algemeen | 0 | 07-06-11 00:08 |
Bellen met Iphone lukt niet ! | Dennisss | Archief | 5 | 05-05-09 13:19 |
Bellen met headset lukt niet meer | MKA | iPhone algemeen | 1 | 01-04-09 14:23 |
|
|