Mail en Twitter op iPhone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Afgelopen vrijdag mijn eerste iPhone gekocht en hij bevalt uitstekend. Twee dingen houden mij echter bezig. Nieuwe mail (ik heb een Gmail-account) ontvang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail en Twitter op iPhone 4s
Beste forumleden,
Afgelopen vrijdag mijn eerste iPhone gekocht en hij bevalt uitstekend. Twee dingen houden mij echter bezig. Nieuwe mail (ik heb een Gmail-account) ontvang ik alleen als ik de mail-applicatie op de iPhone open (dan komen ze binnen). Ik verwachtte eerlijk gezegd dat ik in het hoofdscherm een melding zou krijgen dat er nieuwe mail is en zo, ja hoeveel (door een cijferaanduiding bij het mail-symbooltje), en met een geluidje zonder de applicatie zelf te hoeven openen. Bij Berichtgeving Mail heb ik aangegeven dat ik de melding in stroken zou willen en de opties "Badge-appsysmbool", Toon voorvertoning" en "In toegangscherm" staan allen "aan". Daarnaast heb ik een geluid gekoppeld aan "nieuwe mail". Precies hetzelfde doet zich voor bij Twitter (2e probleem). Ook daar geen meldingen maar wel nieuwe twitters als ik de applicatie open. Van nieuwe SMS'n en nieuwe Whatsapjes krijg ik wel een mededeling in stroken op het scherm compleet met het ingestelde geluid. Is er ergens een setting die ik vergeten ben of is dit iPhone-eigen? Wie kan mij helpen? BTW, ik zit bij Vodafone....:-(( Met vriendelijke groet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gmail werkt niet met push dus zul je em op fetch moeten zetten om zo mailtjes op te halen zonder op de mailbutton te hoeven drukken. Verdere instellingen bij berichtgeving is persoonlijke voorkeur.
|
|
||||
|
||||
Als je Gmail via Google Sync (Exchange) gebruikt werkt het wel met push.
|
|||
|
|||
Dank voor jullie reacties. Gmail gebruik ik al jaren en ik kom van een Blackberry. Op m'n Blackberry werd Gmail wel gepushed. Dit is iets typisch iPhone dus...?
Enig idee hoe dat met Twitter zit? Wordt dat ook niet gepushed? BTW, in mijn iPhone had mail, uiteraard, al op push gezet maar vergeten te melden in mijn eerste post. |
|
|||
|
|||
of gewoon de gmail app erop zetten dan werkt het wel
|
|