iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   upgrade apps niet mogelijk (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/115975-upgrade-apps-niet-mogelijk.html)

jaaadullle 09-04-12 13:43

upgrade apps niet mogelijk
 
Bij pogingen tot het upgraden van een aantal apps (bv ziggo tv) krijg ik steeds de melding de de betreffende app op dit moment niet kan worden gedownload.
Als ik het via instellingen/update probeer krijg ik bij de betreffende app rechtsboven het vakje installeren in het grijs meer er gebeurt verder helemaal niets.
Het installeren van nieuwe apps is verder geen probleem.
Heb inmiddels ook de laatste versie van IOS (5.1) gedownload maar dit maakt geen enkel verschil.
Wie o wie kan mij hiermee helpen?

decx 09-04-12 14:37

Ik heb geen idee wat je bedoeld. Lukt het wel via de iTunes?

jaaadullle 10-04-12 16:29

wat ik bedoel:
normaal gesproken staat er bij het downloaden van een app rechtsboven in je scherm een blauw hokje met de vraag Installeren?.
Als je daarop drukt wordt het proces van installeren gestart en komt er een grijs hokje met de tekst Installeren.
Als ik u de app tbv de upgrade open springt mijn toestel automatisch snel van dat blauwe hokje naar dat grijze en blijft het daarin hangen. Er gebeurt verder helemaal niets; na een tijdje komt vervolgens de melding dat de app niet kan worden gedownload. Kortom, het upgradeproces wordt wel opgestart maar blijft " ergens" hangen.
Rara??

mnhr73 10-04-12 21:57

Heb het zelfde probleem
 
Heb precies hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Al een oplossing gevonden?

Macbookto 10-04-12 23:58

Heeft het niet met een ander account te maken?

ballegooier 11-04-12 07:16

Lukt het updaten van de apps wel via iTunes (op je computer)?

mnhr73 11-04-12 11:29

Nee, ik heb maar 1 iTunes account en via iTunes lukt het wel om alle updates te laden, maar die worden niet gesynchroniseerd met de iPad. Wat mij overigens wel is opgevallen is dat ik (sinds hij dus nog een aantal applicaties heeft openstaan om te downloaden) ik op de iPad niet meer gevraagd wordt om een wachtwoord voor de iTunes account. Op de iPhone heb ik geen problemen met het updaten van de apps en vraagt hij wel netjes om een wachtwoord.

Nicolemar 04-06-12 12:31

Ook ik kan mijn apps niet meer upgraden. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Ik heb idd ook twee accounts, kan het daarmee te maken hebben?
Alles upgraden lukt niet maar ook afzonderlijk lukt het niet.
Thx

Macbookto 04-06-12 21:48

Ja, dat was bij mij ook het geval. Als het met x gekocht is, moet je het ook met x upgraden en y met y.

Nicolemar 04-06-12 23:32

Ja dat is wel logisch, alleen staan ze samen in een rij, het lukt niet als ik zeg update alles maar ook niet als ik er eentje apart wil updaten lukt het niet.
Er komt zelfs geen kadertje om mijn paswoord te vragen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:54.