//

Iphone/ipad op surround sound speakerset

Iphone/ipad op surround sound speakerset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik ben een beetje aan het vogelen op mijn ipad/iphone op me surround sound speakerset aan te sluiten , een set van DDB Cinema ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-04-12, 17:01
Fulmaster Fulmaster is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Woerden
Berichten: 57
Exclamation Iphone/ipad op surround sound speakerset

Goedendag,

Ik ben een beetje aan het vogelen op mijn ipad/iphone op me surround sound speakerset aan te sluiten , een set van DDB Cinema System HTA51 met ch input (tulp) en kleine speakers die sluit ik aan op speaker output ( FR, FL, C, RL , RR) nou is mijn vraag: ik heb een headset snoertje doorgeknipt, aan de ene kant dus 3,5mm voor in de iphone en de andere kant heb ik aangestript daar heb ik een rood draadje en een witte. Kan ik die dan hierop aansluiten zodat ik aan elke speaker geluid heb? (speakers 5W per stuk en subwoofer 20W) het gaat om dit systeem: Marktplaats.nl > surround sound speakerset HTA51 - Audio, Tv en Foto - Luidsprekers ( dit is een voorbeeld die ik vond via google) Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-12, 18:12
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard

Het zal gaan maar ik vrees dat het geluid dan niet echt hard kan zit geen versterker tussen. Je moet dan wel aan je kabel 2x rood en wit krijgen voor 2 boksen
__________________
Apple TV 3 QustomiZe
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad2 speakerset ervaringen ITR1649 iPad accessoires en onderdelen 1 03-10-11 09:00
Airplay sound van ipad of iphone mathphone iPhone algemeen 0 14-07-11 16:01
APPLE TV surround Geo1988 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 24-05-11 18:09
Muziek: Iphone surround souNd Derwinnn Muziek, foto & video 1 04-05-11 15:43
Zeppelin speakerset whosnext iPhone accessoires en onderdelen 2 17-10-08 09:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.