Help iPhone gaat niet aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb van de week muziek op m'n iPhone 3GS gezet en sindsdien geeft hij uit het niets wanneer k bezig ben een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Help iPhone gaat niet aan
Hallo allemaal
Ik heb van de week muziek op m'n iPhone 3GS gezet en sindsdien geeft hij uit het niets wanneer k bezig ben een wit beeld, soms gaat het weg als ik m een paar keer standby zet maar sinds vandaag lukt Dat niet meer. Ik zette hem uit en nu krijg ik hem op geen enkele mogelijke manier aan. En als in aan gaat krijg ik een donkergrijs beeld zonder Apple logo, maar wat het rare hiervan is als in dit weergeeft en ik zet hem in de oplader trilt hij gewoon dat hij aan het opladen is.... Aub help me word gek. Alvast dank je Btw hij is iOS 4.3.2 als ik het goed heb |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Krijg je hem aan via iTunes?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Probeer eens via iTunes.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Succes ermee!!!
|
|
|||
|
|||
Harde reset al geprobeerd?
|
|
||||
|
||||
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 april 2012 om 17:38 ---------- als ik m aansluit op itunes herkent ie hem gewoon en geeft een geluidje dat ie aangesloten is, maar nog steeds geen beweging in het beeld... wat zou ik via itunes kunnen doen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 april 2012 om 17:40 ---------- owwhh hard reset heb ik al geprobeerd dat was in het begin de enige manier waardoor hij weer zou werken. |
|
||||
|
||||
zou t miss ook aaan de software liggen???
|
|
||||
|
||||
Of het is software matig of hardwarematig
Eerstzou ik is resteren in itunes, als dat niet helpt dan is er iets mis met je lcd |
Labels |
crash, iphone, jailbreak, muziek, opladen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop | Sjanti | iPhone algemeen | 5 | 30-01-12 00:17 |
iphone gaat niet aan.. | barbarella | iPhone algemeen | 9 | 17-02-11 20:47 |
Iphone 4 gaat niet aan | SergioEdelman | iPhone algemeen | 2 | 11-10-10 16:40 |
iphone gaat niet meer aan, restoren wil niet. | Virginia | Archief | 3 | 19-10-08 18:01 |
|
|