iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Account verwijderen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/116131-account-verwijderen.html)

giljom 11-04-12 18:35

Account verwijderen
 
Ik heb mijn Iphone 3 GS an mijn vriend gegeven, ik heb normal alles verwijderd en opnieuw ingesteld, als hij nu een app wil installeren dan komt steeds mijn apple account te voorschijn, hoe moet ik die verwijderen, en zijn apple account ingeven, de account van mijn vriend is aangemaakt via apple, heel graag uw hulp , want ik kom er niet uit

jpwg001 11-04-12 18:51

Hij moet uitloggen van jouw appleaccoubt en de zijne in de plaats ingeven.

giljom 11-04-12 18:55

Ik heb de iphone nu niet hier, maar ik moet via apple op itunes uitloggen zeker, want via de iphone gaat dat niet

jpwg001 11-04-12 18:57

Moet op de telefoon kunnen. Helemaal naar onderen scrollen in de applestore. Of in iTunes. Volgens mij staat je id ook in je instellingen. Haal hem eerst maar eens daar weg. In de telefoon...

giljom 11-04-12 19:00

heel erg bedankt , ik ga dat morgen proberen, u hoort er nog van

Macbookto 13-04-12 00:26

Een compliment voor de 'u' zeggende Giljom. Belgen hebben toch wel stijl. Ik mag dat wel. Ik mag ze graag.

giljom 13-04-12 18:05

Ik heb terug hulp nodig, ik kom er niet uit, als hij in zijn iphone een app wil installeren dan komt steeds mijn account te staan, en ik ben nar de apple site geweest en ingelogd met zijn account, en dat gaat, maar ik zie nergens waar ik die oude account van mij kan verwijderen, en ook in de Iphone zelf vind ik niet, heel graag uw hulp in detail

XIII 13-04-12 18:10

Op je iPhone:

Instellingen | Store | Apple ID | Log uit

HenkvanR 13-04-12 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 787521)
Op je iPhone:

Instellingen | Store | Apple ID | Log uit

ja en bij mij moet ik ook even naar de tab muziek en dan helemaal naar beneden scrollen

giljom 13-04-12 19:30

XIII bedankt het is gelukt

Jantje201 14-04-12 00:26

Ook namens mij bedankt,XIII.Ik had eenzelfde soort probleem met mijn Ipad.Ik heb een nieuw emailadres en had mijn Apple ID wel veranderd,maar op mijn Ipad bleef mijn ID met mijn oude emailadres staan.
Is nu veranderd.
Groets,Jantje 201

XIII 14-04-12 00:53

Fijn dat het is gelukt! Leuk om dat te lezen.

johan581008 31-07-12 21:30

account verwijderen
 
Hallo , XIII , zou U me kunnen zeggen hoe ik een account in de Store kan verwijderen?, als dat al mogelijk is....heb nl. 2 accounts en 1 daarvan wil ik kwijt omdat m'n provider morgen op een andere naam overgaat......

Bvb hartelijk dank.

XIII 31-07-12 23:12

Is het niet handiger om het nieuwe e-mail adres aan die account te koppelen?

https://support.apple.com/kb/HE40?vi...L&locale=nl_NL

Anders verlies je al je aankopen met die account!

johan581008 02-08-12 21:53

account verwijderen
 
Dát is het ém nu juist XIII, Apple zegt doodleuk dat dit account al bestaat... en dat is ook zo ,weliswaar met een ander wachtwoord maar dit account bestaat ook écht....
Ik wilde dus van dat ene account af en m'n aankopen dus op het andere account samenvoegen, maar ik denk dat dit niet gaat lukken...tenzij ik dus die aankopen laat 'schieten'en dat doe ik dus niet want dat zijn er gewoon teveel....er zit niks anders op dan dat éne account 'in leven 'te houden en er verder niets (meer) mee te doen en gewoon het andere account echt te (gaan)gebruiken voor al m'n toekomstige aankopen en andere zaken die je met een Apple account kunt doen, wél jammer want het is soms gewoon lastig om 2x te moeten inloggen , maar ja, er zijn ergere dingen in het leven....waar maak ik me ook eigenlijk druk om hè?

XIII tóch heel erg bedankt, voor Uw reactie en mócht U tzt tóch een oplossing weten hoor ik het graag van U.

XIII 02-08-12 22:14

Over samenvoegen sprak je niet... Dat kan helaas niet!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.