iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Wi-Fi problemen Iphone 4S (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/116217-wi-fi-problemen-iphone-4s.html)

Dahlia 12-04-12 21:01

Wi-Fi problemen Iphone 4S
 
Nog steeds sinds enkele tijd het probleem dat ik thuis geen Wi-Fi verbinding kan maken met mijn iphone 4s... Wi-Fi lukt op al de andere toestellen thuis, maar niet op iphone. En op andere plaatsen werkt mijn Wi-Fi wel op mijn iphone 4s. Reeds van alles geprobeerd, router heropstarten, netwerkinstellingen op iphone opnieuwdoen, iphone resetten, ... niks helpt blijkbaar

Messi 13-04-12 12:27

krijg je een ip adres?
zie je je phone in je lijst op je router?
Of ziet ie de Wi-Fi niet?
heb je nog ip adressen vrij (dhcp)?
eventueel eens een vast ip adres ingeven?

gelderjg 13-04-12 12:56

Je MAC code invoeren in router.
Of wel MAC adres.

rer 19-04-12 22:48

Ik heb exact hetzelfde probleem. Geupgrade van 4 (5.1) naar 4S (ook 5.1) door een reservekopie naar de 4S te zetten. Alles werkt perfect, behalve Wi-Fi. Oude 4 en de ipads doen het nog prima dus het moet aan de 4S liggen. Dacht eerst aan een hardware probleem, maar zie meerdere post die erg op mijn probleem lijken. Ben benieuwd of nog meer mensen dit probleem hebben en hoop ook dat er iemand al een oplossing heeft gevonden.

Dahlia 19-04-12 22:50

Ik heb uiteindelijk deze week mijn Iphone terug binnen gedaan om na te zien, ze denken ook aan hardware probleem omdat de rest van de toestellen het thuis wel doen.... Hopelijk heb ik volgende week meer nieuws erover wat juist het probleem is/was...

rer 20-04-12 21:56

Ben benieuwd of dit een hardware probleem is aangezien jouw 4S het buitenshuis wel doet. Vreemd genoeg heb ik hetzelfde probleem. Alleen thuis doet Wi-Fi het op de 4S niet en ergens anders wel. Alle andere toestellen werken thuis nog steeds prima. Ik snap er helemaal niets meer van en heb geen idee waar ik het moet zoeken.

ButcherJF 21-04-12 09:27

Als je
  • geen MAC-filtering aan hebt staan in je router
  • (of dat MACadres al hebt toegevoegd)
  • je iPhone een harde reset hebt gegeven
  • je router al eens hebt herstart door hem een minuutje van de stroom te halen,
  • de netwerkinstellingen van je iPhone opnieuw hebt ingesteld (Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen)
en dat helpt allemaal niet, probeer dan deze tip.

rer 21-04-12 15:34

Had al jouw suggesties al gehad, zonder resultaat en opeens na wat rommelen met vast ip adres en weer terug naar DHCP werkt het als een zonnetje. Het lijkt op een conflict met ip adressen, maar waarom en waarom het nu wel weer werkt? Geen idee. Fingers crossed dat het blijft werken. Na een paar dagen vloeken en tieren op die 4S ben ik wel heel happy. Ook al zie je optisch geen verschil, je merkt het verschil in snelheid wel heel goed, vooral bij apps met video.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.