//

iPhone weigert YouTube- filmpjes

iPhone weigert YouTube- filmpjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren weigert men iPhone 4s geregelt YouTube-filmpjes af te spelen,als ik men geschiedenis en cookies wis dan lukt het weer voor even. Er verschijnt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-04-12, 22:43
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard iPhone weigert YouTube- filmpjes

Sinds gisteren weigert men iPhone 4s geregelt YouTube-filmpjes af te spelen,als ik men geschiedenis en cookies wis dan lukt het weer voor even.

Er verschijnt dan popup- bericht dat zegt me dat ik de Safari plugins moet instellen, maar weet niet welke plugins men bedoelt.

Ik gebruik nu wel de algemene mobieleYouTube-site en niet de iPhone-app van YouTube omdat die app beperkter is van clips.

Kan het daarmee te maken hebben en welke plugins bedoelt men? Had een screenshot-foto van die popup willen toevoegen hier bij dit bericht maar weet nu niet hoe je dat moet doen of is dit niet mogelijk?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-12, 11:36
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MobileBelg Bekijk bericht
Sinds gisteren weigert men iPhone 4s geregelt YouTube-filmpjes af te spelen,als ik men geschiedenis en cookies wis dan lukt het weer voor even.

Er verschijnt dan popup- bericht dat zegt me dat ik de Safari plugins moet instellen, maar weet niet welke plugins men bedoelt.

Ik gebruik nu wel de algemene mobieleYouTube-site en niet de iPhone-app van YouTube omdat die app beperkter is van clips.

Kan het daarmee te maken hebben en welke plugins bedoelt men? Had een screenshot-foto van die popup willen toevoegen hier bij dit bericht maar weet nu niet hoe je dat moet doen of is dit niet mogelijk?

hoezo? ik kan alle filmpjes zien
  #3  
Oud 14-04-12, 14:14
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Kijk maar eens filmpjes over een 3G netwerk: de kwaliteit is ontzettend teleurstellend via de meegeleverde YouTube app.

Daarnaast zul je niet alle filmpjes kunnen vinden in de YouTube app, maar wel via de site van Google.
  #4  
Oud 14-04-12, 18:06
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Ik bekijk YouTube-filmpjes zelden via 3G, in dit geval heb ik dus dat probleem via Wi-Fi.
Is inderdaad wel zo dat niet alle clips beschikbaar zijn mobiel maar dan meld men dat letterlijk zo. In dit geval zou het dus te maken hebben met plugins die ik in Safari zou moeten instellen.

Laatst gewijzigd door MobileBelg; 14-04-12 om 18:19.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Filmpjes downloaden van Youtube op iPhone shaun54 iPhone algemeen 1 09-11-11 02:26
youtube filmpjes downloaden keviiin iPhone Apps 5 23-06-11 13:49
Youtube filmpjes op mijn iPhone? Terrarabo iPhone algemeen 2 19-03-10 16:43
Youtube filmpjes Iphone 3G S TTinnman Chat en geruchten 0 16-06-09 21:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:29.