//

Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden.

Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry voor de wazige titel, maar ik kan het niet beter verwoorden. Ik heb een iPhone, en over 3 dagen loopt mijn abonnement af. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-12, 16:40
Sereentj Sereentj is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Unhappy Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden.

Sorry voor de wazige titel, maar ik kan het niet beter verwoorden.
Ik heb een iPhone, en over 3 dagen loopt mijn abonnement af. De keuze voor sim only of andere mobiel hangt er vanaf hoe mijn iphone het doet.
Mijn iphone doet helemaal niets meer. Hij loopt vast in een scherm, dan word alles zwart en zie je een laadlogo, daarna zie je een apple logo. Dan zie je gewoon het home screen en doet hij het voor 1 minuut, dan weer laden en vervolgens krijg je 'm niet meer aan. DFU-modus doet het wel, maar ik wil 'm graag niet herstellen want dan raak ik al mijn contacten (denk ik) kwijt. Updaten werkt niet, daarvoor moet ik het toegangsscherm voorbij en dat lukt niet. En 9/10 x ziet iTunes de iPhone niet.

Wat nu?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-12, 17:48
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Als je een back up hebt gebeurt niks met je contacten etc.
  #3  
Oud 16-04-12, 13:28
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Als je iCloud gebruikt zijn je contacten opgeslagen op de servers van Apple/iCloud. Niet alleen je contacten, maar ook bijvoorbeeld je agenda items, notities enz. Ligt er maar net aan wat je hebt ingesteld.

Op https://www.icloud.com/ kun je je contacten, e-mails en agenda items bekijken.
Reageren

Labels
apple logo, iphone, laden, wanhopig



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone blijft op het apple logo staan SaCreficed iPhone algemeen 3 18-01-12 10:32
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 21:25
Apple logo + laden blijft hangen op scherm. thom555 iPhone algemeen 2 09-04-10 13:12
Iphone zegt te laden maar doet het niet juutK iPhone algemeen 0 23-08-09 12:31
ipodtouch gaat niet verder dan het apple logo! thommie iPhone algemeen 1 12-08-09 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.