//

Garantie nieuwe iphone via verzekering

Garantie nieuwe iphone via verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb me toch maar aangemeld, en heb hierbij meteen een vraag. Ik heb het forum en de apple site doorzocht, maar kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-04-12, 10:11
Jilly1982 Jilly1982 is offline
• iOS 8.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 33
Standaard Garantie nieuwe iphone via verzekering

Hallo allen,

Ik heb me toch maar aangemeld, en heb hierbij meteen een vraag.
Ik heb het forum en de apple site doorzocht, maar kon niet echt een antwoord vinden.

Ik kan van iemand een nieuwe (simlockvrije) 3GS overnemen die zij nieuw van de verzekering heeft gehad. Haar abbo van 2 jaar is al verlopen, de "aankoopbon" is dus in principe ouder dan 2 jaar.
Krijg ik op deze nieuwe phone wel de beperkte 1 jaar garantie van Apple?

Alvast bedankt voor jullie terugkoppeling!
MVG,
Jilly
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-12, 19:11
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Neen. Dat zal Apple niet doen. Waarschijnlijk betreft het een fix toestel. Ooit klein defect, gefixt door Apple, doosje erom klaar, zover mij bekend wordt de 3GS niet meer nieuw in doos gemaakt.

Ik gok dat je hooguit 6 maanden garantie krijgt.
  #3  
Oud 18-04-12, 19:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackoutzz Bekijk bericht
....zover mij bekend wordt de 3GS niet meer nieuw in doos gemaakt.
Jouw is dat misschien niet bekend maar bij Apple is dat wel bekend. De 3GS is nog steeds splinternieuw te koop.

iPhone 3GS - Apple Store (België)
  #4  
Oud 18-04-12, 19:50
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Apple - Juridische informatie - Apple producten en de wettelijke EU-garantie

Geen nieuwe bon, geen garantie.
De 16GB waar TS eerder interesse in verkooptopic in toonde wordt niet meer gemaakt. Dus daar heb je hoe dan ook geen garantie meer bij.

Daarbij... Geldt deze garantie op gebreken bij levering, ik neem aan dat je het product eerst test op simlockvrij, Wi-Fi, 3G en BT alvorens je overgaat tot aankoop. Overige schade heb je veelal pech of je moet zelf goed verzekerd zijn.
  #5  
Oud 19-04-12, 16:14
Jilly1982 Jilly1982 is offline
• iOS 8.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 33
Standaard

Allemaal bedankt voor jullie reacties!

Lijkt me bijna beter om een jaar oude 3gs te halen met leverbon, dan een vervangende van een verzekering

Ik ga verder met de zoektocht, vrouwtje heeft er toch geen haast mee
  #6  
Oud 20-04-12, 20:46
Jilly1982 Jilly1982 is offline
• iOS 8.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 33
Standaard

Ik kon het niet laten liggen, voor een goeie deal heb ik van iemand een nieuwe (van de verzekering) overgenomen, wel met een leverbon van Proassisst. Ik heb de gok wel genomen, maar ga binnenkort wel naar de Apple Store om te informeren hoe ze evt met dit nieuw geleverd toestel omgaan.
Serienr begint niet met 5K, dus wss geen refurbished.

Ik ben iig blij mee! Ik laat jullie weten wat Apple zegt en hopelijk is het hier ook een gezellig forum
  #7  
Oud 22-04-12, 12:22
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Jilly op Apple kan je zien welke garantie je toestel nog heeft door je serie nummer in te voeren!
Dan kan je vinden op de Apple support pagina wilde een linkje geven maar hij geeft een fout code momenteel door onderhoud oid.
Maar als je op support klikt en dan naar onderen scrolt en daar staat t links onder controleer service en support dekking!

Veel suc6 ermee!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) jerpsx iPhone algemeen 22 23-07-13 14:18
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? corne64 Koopinformatie Nederland 4 20-08-10 13:57
Nieuwe iphone van de verzekering mdl iPhone algemeen 4 13-08-10 10:42
Ihpone de-jailbraiken voor garantie en downgraden voor nieuwe jailbreak B4ZZY Archief 5 11-03-10 21:06
Van garantie/verzekering gebruik maken of toch even niet? S¡mon iPhone algemeen 6 06-10-09 18:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.