iPhone 4 (wit) blijft vastlopen op mobiele data
Hallo allen,
Ik heb een probleem met mijn iPhone (waar nog 3 weken garantie op zit). Wanneer ik veel met mobiele data (3G) bezig ben (whatsapp / iMessage / internet). In het begin is er geen probleem, maar na een tijdje merk ik dat ik geen reactie meer krijg en dat de status in bijvoorbeeld whatsapp niet meer wijzigt. Vervolgens kan ik niet meer op internet, maar tevens kan ik ook niet meer bellen of gebeld worden. Ook heb ik dit met regelmaat na een telefoongesprek, ik kan dan wel "ophangen" , maar de iPhone blijft denken dat het gesprek nog actief is. Het enige dat helpt is een reboot (home + aan/uit), daarna werkt alles weer. Momenteel moet ik ca. 3x per week rebooten door bovenstaand euvel. Wat heb ik al gedaan: iPhone meerdere malen helemaal opnieuw geinstalleerd en een andere SIM kaart gehaald bij T-mobile, want de eerste batch, waarvan ik er 1 had, zou idd voor problemen zorgen. Hebben meer mensen dit probleem (gehad) en weet iemand wat ik er aan kan doen? Natuurlijk kan ik de iPhone aan T-Mobile geven ter onderzoek (heb hem oom verzekerd) , maar eigenlijk wil ik hem niet een aantal weken kwijt zijn.....liefst gewoon omruilen ;-) Hopelijk kan iemand iets zinnigs zeggen hieromtrent. Alvast dank! Harm |
Naar A'dam. Geniusbar.
|
Citaat:
|
Daar zullen ze hoogst waarschijnlijk meteen omrijden. Bel ze anders eerst eens...
|
Je zegt dat je de iPhone opnieuw heb geïnstalleerd. Hoe? Heb je hem herstelt en daarna je reservekopie terug geplaatst? Zo ja, probeer het eens zonder je reservekopie terug te plaatsen.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:37. |