//

Mail ophalen met Iphone4s mislukt

Mail ophalen met Iphone4s mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe Iphone 4s. Ik heb mijn Outlook mail er op geinstalleerd net als op mijn 3gs en ipad. Op de laatste 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-12, 14:03
Treiny Treiny is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard Mail ophalen met Iphone4s mislukt

Ik heb een nieuwe Iphone 4s. Ik heb mijn Outlook mail er op geinstalleerd net als op mijn 3gs en ipad. Op de laatste 2 werkt de mail prima, alleen op de Iphone 4 krijg ik steeds als bericht dat email ophalen is mislukt, want "emailserver pop.kpnplanet.nl werkt niet". Versturen gaat wel, ik begrijp er niets van. Heb ook al verschillende poorten geprobeerd. Ik hoop, dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-12, 15:43
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Deze LINK al gezien/geprobeerd?
Is voor een 3Gs ... naja, het iOS van de 4s is idem, dus ik hoop dat je er iets aan hebt.
  #3  
Oud 21-04-12, 15:54
Treiny Treiny is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

Dank je voor het meedenken, maar als gezegd gaat het prima op de 3GS en op de iPad, alleen krijg ik het dus niet op m'n iPhone 4s voor elkaar. Ik heb natuurlijk ook al het stappenplan van KPN gecontroleerd, maar ook dat biedt geen oplossing. Heb trouwens het hele internet afgeschuimd voordat ik deze topic plaatste ...
  #4  
Oud 22-04-12, 13:02
Treiny Treiny is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

Inmiddels ben ik erachter wat het verschil is tussen IPad, iPhone3gs en m'n iPhone 4. Op de eerste 2 moest ik pop gegevens invullen, op de laatste IMAP gegevens en daar gaat het volgens mij fout. Ik heb al een aantal sites gevonden met info, maar telefoon blijft aangeven dat pop3 server niet reageert.
  #5  
Oud 22-04-12, 14:41
nalahia nalahia is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

KPN kampt opnieuw met storing mobiel internet -update | Mobile | Tweakers.net Nieuws
  #6  
Oud 22-04-12, 21:49
Treiny Treiny is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

Nalahia, dank je voor je reactie, mail sturen gaat wel, alleen instellingen voor IMAP heb ik nodig en graag van iemand die Outlook op z'n Iphone4s heeft geinstalleerd en bij wie dit werkt ...
  #7  
Oud 22-04-12, 22:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Waarom nu opeens IMAP terwijl je voorheen POP3 gebruikte?

Ondersteunt KPN wel IMAP?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #8  
Oud 23-04-12, 08:58
Treiny Treiny is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

Ik kan in instellingen alleen IMAP invullen en of KPN dat ondersteunt weet ik eerlijk gezegd niet. Ik zal ook contact met hen opnemen. Maar als je account wel kan versturen moet it toch ook kunnen ontvangen?
  #9  
Oud 24-04-12, 19:26
Treiny Treiny is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard het is gelukt

Na een goed gesprek met iemand van het Iphone-team van KPN ben ik eruit. Je kunt bij het aanmelden kiezen voor POP of IMAP, dit had ik niet gezien en ben gewoon doorgegaan en dan kiest hij automatisch voor IMAP. Nu POP ingevuld en alles gaat als een tierelier.
  #10  
Oud 24-04-12, 20:34
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Fijne dat het is opgelost.

Daarom een slotje.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: itunes synchroniseren met iphone4s mislukt! robirank iTunes 1 13-11-11 17:31
Weg-klik-tweak "E-mail ophalen mislukt"? egidius Jailbreak apps en thema's 3 04-06-11 23:48
Ophalen mail (IMAP) mislukt sinds een paar dagen solumipse iPhone algemeen 8 04-01-11 20:42
'E-mail ophalen mislukt jgbmbanning iPhone algemeen 1 30-12-10 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:08.