//

iPhone 3G kopen!

iPhone 3G kopen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ben eigenlijk de hele dag al opzoek naar advies. Vanavond wil ik mijn eerste "echte" smartphone gaan ophalen waarmee ik kan internetten, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-04-12, 17:22
PM6 PM6 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone 3G kopen!

Beste forumleden,

Ik ben eigenlijk de hele dag al opzoek naar advies. Vanavond wil ik mijn eerste "echte" smartphone gaan ophalen waarmee ik kan internetten, muziek luisteren etc... Nou is mijn oog gevallen op de iPhone 3G. Ik weet dat het niet de snelste is maar ik kan voor 110€ er een van iemand overnemen die in zeer goede staat verkeerd. Hij heeft geen barsten in de achterkant, scherm is krasvrij, de telefoon is simlockvrij en beschikt over 16GB intern geheugen. Nou is mijn vraag of dit een beetje een goede "deal" is en wat ik allemaal met die telefoon kan!

Ik hoop dat iemand zo snel mogelijk even een reactie zou kunnen geven zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben.

alvast bedankt

gr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-12, 17:26
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Je kan best veel met een 3G, maar je zal het niet willen aangezien alles erg traag loopt.

Ook al is het een aardig prijsje, je hebt niet echt wat aan een 3G, ik zou voor de 3GS gaan als ik jou was.
  #3  
Oud 22-04-12, 17:54
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Maar voor een eerste smartphone... Ik zou het voor €110,- gewoon proberen.
  #4  
Oud 22-04-12, 17:58
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

En wat is erg traag? Hij zal voornamelijk zijn voor e-mail, bellen, iPod en social media.
  #5  
Oud 22-04-12, 18:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PM6 Bekijk bericht
Beste forumleden,

Ik ben eigenlijk de hele dag al opzoek naar advies. Vanavond wil ik mijn eerste "echte" smartphone gaan ophalen waarmee ik kan internetten, muziek luisteren etc... Nou is mijn oog gevallen op de iPhone 3G. Ik weet dat het niet de snelste is maar ik kan voor 110€ er een van iemand overnemen die in zeer goede staat verkeerd. Hij heeft geen barsten in de achterkant, scherm is krasvrij, de telefoon is simlockvrij en beschikt over 16GB intern geheugen. Nou is mijn vraag of dit een beetje een goede "deal" is en wat ik allemaal met die telefoon kan!

Ik hoop dat iemand zo snel mogelijk even een reactie zou kunnen geven zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben.

alvast bedankt

gr
Ik zou voor minstens een 3gs gaan.
  #6  
Oud 22-04-12, 18:02
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Gebruik zoveel mogelijk wi-fi. Een navigatieprogramma zou ik niet gebruiken. Dat zal een 3G niet goed trekken. Hoe hij loopt op 5.1 weet ik niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 april 2012 om 18:04 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik zou voor minstens een 3gs gaan.
Maar kijk eens naar de deal. Goede deal toch? En als eerste smartphone, zeker niet slecht. Voor €110,- kun je het nog eens wagen.
  #7  
Oud 22-04-12, 18:26
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Gebruik zoveel mogelijk wi-fi. Een navigatieprogramma zou ik niet gebruiken. Dat zal een 3G niet goed trekken. Hoe hij loopt op 5.1 weet ik niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 april 2012 om 18:04 ----------



Maar kijk eens naar de deal. Goede deal toch? En als eerste smartphone, zeker niet slecht. Voor €110,- kun je het nog eens wagen.

hij gaat maar tot ios 4.2.1 en daarop gaat hij best traag, gelukkig kan je hem downgraden
  #8  
Oud 22-04-12, 19:05
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Voor de TS,

Als je een goede smartphone start wilt maken dan raad ik je af om naar een 3G te kijken. Deze toestellen zijn oud en traag. Het zal een slechte ervaring voor u zijn.
Zoals in deze topic aangegeven is is het beter te kijken naar een 3Gs of iPhone 4. Deze toestellen zijn de voorgangers van de 3G, en ik verzeker u dat deze toestellen het zeker voor 2 jaartjes zoet zal zijn
__________________
  #9  
Oud 22-04-12, 19:06
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Hoe hij loopt op 5.1 weet ik niet.
Dat is het 'm nou juist, hij loopt niet op 5.x. Dus ook weer apps die niet supported zijn. (ook al kan de telefoon deze niet aan, al zouden ze wel supported zijn)
  #10  
Oud 22-04-12, 20:16
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SG3i Bekijk bericht
Dat is het 'm nou juist, hij loopt niet op 5.x. Dus ook weer apps die niet supported zijn. (ook al kan de telefoon deze niet aan, al zouden ze wel supported zijn)
Dan zou ik idd ook voor een mooie 4 gaan. Kosten volgens mij niet veel meer dan een 3GS. En een 4 is een heel fijn toestel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 11:05
Iphone 4 kopen. Help me! Karelijsebaert Koopinformatie Nederland 2 26-08-10 19:02
iphone 4 kopen Hoppieee Koopinformatie Nederland 7 29-06-10 20:49
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 16:07
iPhone Kopen? yousey Archief 23 19-12-07 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:55.