//

inloggen telenet hotspots

inloggen telenet hotspots discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik vaak met de trein reis gebruik ik vaak de hotspots van TElenet. Met de ipad is het mogelijk om via de juiste instellingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-04-12, 23:13
phildhom phildhom is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard inloggen telenet hotspots

Aangezien ik vaak met de trein reis gebruik ik vaak de hotspots van TElenet. Met de ipad is het mogelijk om via de juiste instellingen ervoor te zorgen dat je niet telkens opnieuw je login en pasword moet ingeven. Telkens de ipad een hotspot detecteert komt het login venster tevoorschijn en is alles ingevuld. je hoeft enkel nog op de login te drukken. super handig... Ik heb nu een iphone gekocht en tot mijn grote teleurstelling stel ik vast dat dit niet meer werkt. heb de app autoWi-Fi gekocht maar dit werkt ook niet. Heb ik iets over het hoofd gezien?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-12, 09:02
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Ik moet met mijn Iphone telkens opnieuw inloggen. Zeer ergerlijk!
  #3  
Oud 27-04-12, 09:37
phildhom phildhom is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard

Heb het probleem reeds bij telenet aangekaart en ze raden steeds aan de APP autoWi-Fi te kopen en te installeren. Niet doen want het werkt niet
  #4  
Oud 27-04-12, 09:52
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Heb je in Safari ingesteld dat wachtwoorden en cookies opgeslagen mogen worden? Kijk eens bij de safari-instellingen.
  #5  
Oud 27-04-12, 19:12
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Zelfde probleem hier. Ik heb ook de App AutoWi-Fi en deze werkt feilloos met de hotspots van Belgacom FON.
Maar met de Telenet hotspots werkt het langs geen kanten. Het schijnt dus een bekend probleem te zijn.

Laatst gewijzigd door Spreeuwke; 27-04-12 om 19:48. Reden: tekstverbetering
  #6  
Oud 04-07-12, 17:52
nonkelmike nonkelmike is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

@phildom:
Welke instellingen gebruik jij om alles automatisch toelaten invullen? Ik erger me mateloos aan het loginscherm van Telenet hotspot. Ik moet dit telkens opnieuw invullen. Ik gebruik normaal gezien Google chrome maar mocht dit alleen lukken met safari dan schakel.ik opnieuw over.

Gr. Mike
  #7  
Oud 05-07-12, 00:17
satwolf's schermafbeelding
satwolf satwolf is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Genk, België
Berichten: 176
Standaard

Dit staat bij de beschrijving van auto-Wi-Fi.

Note: If you get a “No Wi-Fi Connection” or “You are already connected” message, follow these instructions:

With iOS 5.1 and above you need to disable “Auto-Login” in the iOS device settings. To do so open the Settings app, tap Wi-Fi, and the blue arrow icon on the right, and turn off Auto-Login. Now connect to the network.

AutoWi-Fi will now be able to see your network and learn to use it by watching you log in (if you already logged in, log out and then launch AutoWi-Fi)


---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 juli 2012 om 23:19 ----------

Beperkingen.

Current Limitations:
* iPhone OS 3.0 problems, use OS 2.x or 3.1 instead
* Will not work on hotspots where you have to enter your username and password on the first page and accept a license agreement on a second page
* Networks that need an sms to connect (e.g. the AT&T network) will not work


---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 juli 2012 om 23:22 ----------

Review:

Customer Reviews

Ok telenet hotspot



by IbmmWerkt weldegelijk. Eerst via instellingen - Wi-Fi TELENETHOTSPOT selecteren. Via blauwe knop naar de eigenschappen de auto log in uitzetten. Dan pas de app aanklikken en de log in gegevens invullen. Voilà. Dan telkens wanneer bij hotspot de app aanklikken en je bent verbonden. Succes!
__________________
Als iedereen mekaar helpt,zijn er geen problemen meer.
  #8  
Oud 05-07-12, 10:44
nonkelmike nonkelmike is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Het gebruik van autoWi-Fi had ik al door. Maar 'phildom' spreekt van automatische invulling van de gegevens via de iPad. Deze werkwijze had ik graag vernomen.
Gebruiker phildom gebruikt autoWi-Fi enkel via de Iphone.

Gr.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telenet hotspots morphsie Orange 7 09-02-13 21:49
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? Laurence190 iPhone Apps 0 03-05-11 18:25
3.0 update en automatisch inloggen hotspots. sponzert iPhone algemeen 7 18-06-09 17:23
[Hotspots] Devicescape Easy Wi-Fi: Makkelijk inloggen op T-Mobile en KPN Hotspots Ironis iPhone Apps 12 29-11-08 18:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.