iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone start automatisch op en volumeregeling is weg (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/117098-iphone-start-automatisch-op-volumeregeling-weg.html)

JordK1989 27-04-12 15:17

iphone start automatisch op en volumeregeling is weg
 
Ik zal proberen het zo goed mogelijk uit te leggen.

Het eerste probleem is dat mijn iPhone4 (16gb, wit) na het uitzetten automatisch weer op start.

Daarnaast werkt de volumeregeling van muziek niet meer. Dit balkje verdwijnt af en toe met als gevolg dat de muziek ook stopt met spelen. Na enkele seconden komt de balk weer terug en moet ik op 'play' drukken om de muziek weer te hervatten. Na een onbepaalde tijd (kan 10 sec, 30 sec of 2min zijn bij wijze van), krijg ik weer dezelfde 'error'.

Heeft iemand dit al eens gehad, en zo ja wat heeft hij/zij gedaan om dit probleem te verhelpen?
Ik heb al systeemherstel gedaan, vooraf een reservekopie gedaan en teruggezet. Toen deed de telefoon het weer een kleine week maar nu zit ik dus weer met het zelfde probleem opgescheept!

colliehome 27-04-12 15:48

Die herstel zònder terugzetten van reservekopie. Wat gebeurd er dan?

JordK1989 27-04-12 15:53

ik zal dat eens zsm proberen. Ben op moment niet bij de desbetreffende pc in de buurt. Was er ook al over aan het denken maar ik weet niet wat de mogelijkheden zijn verder.

Klopt het dat je dan alle apps, contacten etc kwijt bent?

colliehome 27-04-12 16:05

Je bent alles idd kwijt dus eerst een back-up maken. Eventueel best een andere naam geven aan je toestel. Dan kan je terug je agenda, contacten syncen vanaf je pc.

Je kan alles wel terug instellen. Een uurtje werk. Je bent alleen wat instellingen kwijt.Maar dan is het mss opgelost. Moest het ook al eens doen ivm batterij verbruik. Doet geen pijn :-)
Eerst wel alles syncen met je PC (agenda en contacten) En eventueel daar een back-up van nemen. Safety first.

Mocht het niet helpen kan je je back-up terug zetten van vandaag setup.

dimivr 10-01-14 12:01

Hoe heb je het probleem dan opgelost als ik vragen mag?
Daar ik namelijk exact hetzelfde probleem heb met mijn iphone 4s.
Het geluid valt zomaar weg waardoor ik geen muziek kan beluisteren op mijn speakers,...
Enigste geluid dat wel werkt is mijn ringtone en mijn wekker.
Eenmaal ik de iphone in een dockstation plug werkt het geluid echter wel weer voor enkele minuten maar valt erna terug weg.
Alsook start de iphone zich vanzelf terug op bij het uitschakelen.

Alvast bedankt voor uw hulp!

Rav3n 02-08-14 19:15

Hier ook opeens idem probleem als dimivr op de 4S van mijn vrouwtje.
Herstel naar 7.1.2 was niet de oplossing. Terugzetten backup ook niet.

RoanNeervoort 02-08-14 22:49

Connectoren goed schoongemaakt?

Rav3n 02-08-14 23:15

Inmiddels opgelost met hulp van joetjoep.
De een gebruikt een borsteltje met alcohol, de ander (je leest goed) een stanleymes.
Ik heb een dun stukje plastic plaatje (lijkt op plectrum) uit een iphone repairkit gebruikt. Leek me veiliger.
iphone 4 no volume bar fix - YouTube
iOS7 nosound bug on iPhone 4s - YouTube


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.