Iphone van gsm.nl defect garantie ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb 22-10-2010 bij gsm.nl een zakelijk KPN abonnement afgesloten met een iphone 4 iphone 4 kwam uit de UK maar is nu defect, iedereen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone van gsm.nl defect garantie ?
ik heb 22-10-2010 bij gsm.nl een zakelijk KPN abonnement afgesloten met een iphone 4
iphone 4 kwam uit de UK maar is nu defect, iedereen zegt tegen mij je hebt 2 jaar garantie, maar apple zegt 1 jaar ??... wat is het nu ? heb ik nog wel garantie op een iphone 4 uit 22-10-2010 of niet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kijk naar de voorwaarden van de online shop waar je hem hebt gekocht, eventueel ook eens kijken op je aankoop bewijs.
Staat het daar niet op, contacteer hun gewoon eens met die vraag.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Interne speaker van iPhone 4 defect? | Karn87 | iPhone algemeen | 1 | 17-10-11 13:14 |
Iphone 4 defect Rep van Leviveld | yoeri | iPhone algemeen | 1 | 20-07-11 07:28 |
stille stand knopje 3Gs defect: garantie? | Olibomb | Koopinformatie Nederland | 2 | 17-11-10 16:42 |
Homebutton defect, 'bierschade'... garantie? | Denneke | iPhone algemeen | 5 | 07-04-10 14:06 |
contactpersonen van gsm naar Iphone | surfertje | iPhone algemeen | 4 | 23-06-08 14:52 |
|
|