//

Iphone wordt niet herkent in Windows

Iphone wordt niet herkent in Windows discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4 gekocht via marktplaats 2 dagen geleden, hij was al gejailbreaked maar toen ik hem naar huis had meegenomen zag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-12, 14:24
pac71 pac71 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 4
Standaard Iphone wordt niet herkent in Windows

Hallo,


Ik heb een iphone 4 gekocht via marktplaats 2 dagen geleden, hij was al gejailbreaked maar toen ik hem naar huis had meegenomen zag ik dat hij niet oplaadt en hij wordt ook niet herkent door Windows, ik heb hem geprobeerd te herstellen via iphone zelf. (wis alle inhoud en instellingen), en dan loopt die vast volgens mij. Er komt een wieltje tevoorschijn en die draait constant maar, heb hem wel misschien 6 uur lang zo laten staan, het heeft niet gewerkt, heb hem ook in dfu mode gezet en wordt nog steeds niet herkent door Windows,


ik weet niet wat ik nog meer doen. ik hoop dat ik z.s.m wordt geholpen.


bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-12, 17:56
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ga eens terug naar de verkoper.
  #3  
Oud 29-04-12, 17:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pac71 Bekijk bericht
hij was al gejailbreaked maar toen ik hem naar huis had meegenomen zag ik dat hij niet oplaadt en hij wordt ook niet herkent door Windows, ik heb hem geprobeerd te herstellen via iphone zelf. (wis alle inhoud en instellingen), en dan loopt die vast volgens mij.
Volgens mij loopt die ook vast Door te herstellen vanaf de iPhone (met jailbreak) is het besturingssysteem nu vernaggeld.

In DFU mode zetten en herstellen met iTunes zou eventueel een oplossing kunnen zijn.

Succes gewenst
  #4  
Oud 29-04-12, 18:57
BeamerAR15 BeamerAR15 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het mooie zuiden
Berichten: 58
Standaard

Misschien eens een andere usb poort of pc proberen ?
Als dat ook niet werkt is misschien zelfs je connecter kapot.
I.i.g. ff contact opnemen met de verkoper.

suc6.
  #5  
Oud 29-04-12, 20:40
pac71 pac71 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Ga eens terug naar de verkoper.
Die neemt zn telefoon niet eens meer op

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 april 2012 om 20:45 ----------

Heb het ook geprobeerd, de connector is niet kapot want als ik hem wilt terugzetten in fabrieksinstellingen dan laat die wel op dan hoor ik ook dat piep geluid wat die maakt als ie begint te opladen,alleen hij loopt steeds vast. dan krijg ik nog maar alleen die wieltje te zien dat die constant draait meer niet. wat ik zelf heb gelezen is dat je hem niet moet updaten via ota ofzo als ie gejailbreaked is. dat heeft die vorige eigenaar namelijk wel gedaan. en nu als ik die update wil installeren geeft die alleen maar dat het niet kan.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 april 2012 om 20:49 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Volgens mij loopt die ook vast Door te herstellen vanaf de iPhone (met jailbreak) is het besturingssysteem nu vernaggeld.

In DFU mode zetten en herstellen met iTunes zou eventueel een oplossing kunnen zijn.

Succes gewenst
heb ik ook geprobeerd zelfs dan maakt die geen verbinding met Itunes.
  #6  
Oud 29-04-12, 20:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pac71 Bekijk bericht

heb ik ook geprobeerd zelfs dan maakt die geen verbinding met Itunes.
Raar DFU mode werkt wel maar iTunes herkent de iPhone niet. Gebruik je ook de allerlaatste versie van iTunes?
  #7  
Oud 30-04-12, 00:22
pac71 pac71 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Raar DFU mode werkt wel maar iTunes herkent de iPhone niet. Gebruik je ook de allerlaatste versie van iTunes?
Ja, Ik snap er ook niks van dat die totaal niks aangeeft wat ik wel zeker weet is dat die connector niet kapot is het is echt een software probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone wordt niet herkent (3.1.3) JeroeniP iPhone algemeen 1 21-06-10 19:26
Windows: Iphone wordt niet herkent Bobo89 iTunes 2 09-11-08 12:04
iPhone blijft rebooten en wordt niet herkent? Bluescotch iPhone algemeen 1 11-09-08 21:40
iphone wordt niet herkent door Itunes..HELP?! vy_k Archief 0 11-04-08 16:48
iPhone OTB 1.1.2. wordt niet herkent in iBrickr Capser Archief 10 07-01-08 14:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.