//

iphone verbruikt veel data

iphone verbruikt veel data discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door r1Ch Want locatievoorziening heb ik uitstaan op het moment. Maak je maar niet teveel zorgen over die locatie voorzieningen. De data ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-05-12, 15:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r1Ch Bekijk bericht
Want locatievoorziening heb ik uitstaan op het moment.
Maak je maar niet teveel zorgen over die locatie voorzieningen. De data die je binnenkrijgt is echt heel weinig. We hebben het dan over een paar KB (Kilo Byte) en geen MB (Mega Byte).

De data van de GPS-satellieten gaat niet van je bundel af, alleen maar data van triangulatie op GSM/UMTS basisstations.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 07-05-12 om 15:56. Reden: Te technische data verwijderd
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-05-12, 08:14
r1Ch r1Ch is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Maak je maar niet teveel zorgen over die locatie voorzieningen. De data die je binnenkrijgt is echt heel weinig. We hebben het dan over een paar KB (Kilo Byte) en geen MB (Mega Byte).

De data van de GPS-satellieten gaat niet van je bundel af, alleen maar data van triangulatie op GSM/UMTS basisstations.
Oke, ik ben benieuwd hoeveel data er vandaag dan verbruikt wordt. Ik heb sinds vanochtend 3mb op Wi-Fi verbruikt.
  #23  
Oud 08-05-12, 09:35
Hobao Hobao is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 46
Standaard

Ik zeg Wireshark prima tool om traffic te monitoren en analyseren. (Pc applicatie)
Zorgen dat beide in zelfde lan zitten en promiscious capture doen en je hebt zat data om te kijken wat er aan de hand is.
  #24  
Oud 08-05-12, 09:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hobao Bekijk bericht
Ik zeg Wireshark prima tool om traffic te monitoren en analyseren. (Pc applicatie)
En hoe gaat die "Draadhaai" traffic monitoren op een UMTS/HSPDA netwerk en dan liefst op de OSI lagen 1, 2 en 3?
  #25  
Oud 08-05-12, 13:40
Hobao Hobao is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 46
Standaard

Ah tijdens Wi-Fi gebruikt heeft hij ook 3G gebruik ... Ok dat wordt lastiger

My fault
  #26  
Oud 09-05-12, 00:36
eccotje eccotje is offline
• iOS 4.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Ook ik had vaak last van hoog data verbruik. Binnen 1 dagdeel zo'n 1,5 gb verbruikt. Gemeten via dataman pro en via werk in systemen, inzien naar verbruik. Naar mijn weten niet zelf verbruikt. Maar toch, niks meer aan te doen.. Ik heb via cydia een tool geinstalleerd die automatisch per ingestelde tijdslimiet ingestelse apps afsluit. Sinds ik dat tooltje gebruik geen last meer van hoog data verbruik!!
  #27  
Oud 09-05-12, 09:03
r1Ch r1Ch is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eccotje Bekijk bericht
Ook ik had vaak last van hoog data verbruik. Binnen 1 dagdeel zo'n 1,5 gb verbruikt. Gemeten via dataman pro en via werk in systemen, inzien naar verbruik. Naar mijn weten niet zelf verbruikt. Maar toch, niks meer aan te doen.. Ik heb via cydia een tool geinstalleerd die automatisch per ingestelde tijdslimiet ingestelse apps afsluit. Sinds ik dat tooltje gebruik geen last meer van hoog data verbruik!!
Dat is wel erg bizar! Ik ben niet van plan om mijn iPhone te jailbreaken, dus ik zag al dat ik dat dan niet kan doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ongewenst (veel) data versturen bobdeboarder iPhone algemeen 2 17-08-13 23:10
iphone 4 gebruikt zeer veel data?? stella1 iPhone algemeen 6 22-09-11 17:17
Veel de veel data gebruik DJxReventon iPhone algemeen 6 13-04-11 16:46
SB-apparaat verbruikt momenteel te veel stroom nol iPhone algemeen 0 09-05-09 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.