iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Raar probleem iPhone 4S (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/117242-raar-probleem-iphone-4s.html)

Soultab 30-04-12 17:20

Raar probleem iPhone 4S
 
Hoi allemaal,

Ik heb een vreemd probleem met mijn iphone 4s.

Ik heb hem nu sinds vrijdag. Sinds vandaag (de eerst keer vanochtend toen ik uit bed kwam) doet hij het volgende.

Terwijl hij gewoon op standby ergens ligt en ik hem op pak en de home knop indruk gebeurd er niets. Ook niet met de power knop. Hij lijkt dan volledig uit te zijn.

Als ik hem probeer aan te zetten met de home knop werkt het ook niet.

Vervolgens sluit ik hem aan op de lader (stopcontact) en vrijwel direct na het indrukken van de power knop gaat hij dan aan. Je ziet heel even het apple logo en dan is hij er gelijk al.

Hij doet dan ook net of ie niet uit is geweest. Ik hoef mijn sim niet te unlocken en apps in de multitask bar staan er gewoon nog.

Ik heb hem vanmiddag een herstel laten doen zodat hij helemaal leeg en nieuw weer is en geen backup restore van icloud gebruikt, maar het probleem blijft nog steeds want hierna is het al weer 2 keer gebeurd.

Heeft iemand een idee wat dit is en een mogelijke oplossing? of word dit gewoon T-Mobile bellen bellen en terug sturen?...

KvdS 30-04-12 18:18

Ga naar A'dam naar de Apple store en je krijgt vast een nieuwe mee.
Succes.

Soultab 30-04-12 18:20

Dat is helaas een beetje ver.. :(

lolbroeck 30-04-12 18:27

Terug gaan naar de winkel waar je 'm hebt gekocht. Je zal wel een nieuwe krijgen hoor, na een paar dagen zo'n probleem is niet normaal.

Soultab 30-04-12 19:17

Via tmobile aangeschaft met abbo, dus ik denk dat ik hen moet bellen er voor dan.

KvdS 30-04-12 21:17

Als je het via de winkel doet ben je je iDevice op z'n minst een paar weken kwijt, terwijl je via de Apple store in A'dam direct een nieuwe mee krijgt. Aan jou de keuze.

Succes.

Soultab 30-04-12 23:43

Waarom zouden ze het daar meteen omruilen dan?

Ik bedoel ik zou er misschien heen kunnen als ik een dag vrij neem of zo, maar dan moet ik wel heel zeker weten dat het ook gaat helpen.

hot12345 01-05-12 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 791505)
Als je het via de winkel doet ben je je iDevice op z'n minst een paar weken kwijt, terwijl je via de Apple store in A'dam direct een nieuwe mee krijgt. Aan jou de keuze.

Succes.

Het is toch juist, " je moet naar diegene gaan, waar je die gekocht hebt" in dit geval is t tmobile, hij moet daarmee terug naar de winkel waar hij of zij gekocht heeft..

Dan speelt apple store buiten dit garantiebeleid...

Toch?

Soultab 01-05-12 15:45

Dat lijkt mij ook. Ik neem niet aan dat Apple store zomaar alle iphones in neemt en omruilt als het heel ergens anders gekocht is.

Vandaag heb ik het probleem tot nu toe niet gehad, erg vreemd...

Ik wacht het nog even af of het nog terug komt.

Soultab 03-05-12 00:20

Helaas het is wel terug gekomen. Bijna 2 dagen goed gedaan. Vanavond pak ik hem op van de tafel em hij doet niets meer. Even op de lader aansluiten en de aan knop ingedrukt houden en hop daar is hij weer, zonder opnieuw op te starten, alles draait nog gewoon.

Echt HEEL vreemd...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.