Iphone 4s 16gb 509euro kan dit? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heee hallo, heeft iemand ervaring met deze site : www.electro-markt.nl ? iphone 4s 16gb €509 Iphone 4S 16 gb Wil hem hier wel bestellen voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s 16gb 509euro kan dit?
Heee hallo,
heeft iemand ervaring met deze site : www.electro-markt.nl ? iphone 4s 16gb €509 Iphone 4S 16 gb Wil hem hier wel bestellen voor die prijs maar nog nooit van die site gehoord.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik weet het niet, ik zou er niets kopen.
ik zou naar de applestore gaan. |
|
||||
|
||||
Kijk even of dit inclusief btw is
|
|
||||
|
||||
kijk maar eens op google maps
Zomerhofstraat 11, 3032 CK Rotterdam bestaat niet Zomerhofstraat 11 zijn appartementen van A-F |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus, verwijder Facebook maar onmiddellijk van al jouw speeltjes want die firma is dus volgens je eigen conclusie onbetrouwbaar |
|
||||
|
||||
je vergelijkt appels met peren buurman
kijk ook eens naar de leveringsvoorwaarden, is gewoon goedkoop copy-past werk, waarbij ze "vergeten" zijn het retouradres in te vullen in geval van garantie. Ze zijn niet bij thuiswinkel waarborg of iets dergelijks aangesloten, dus ik zou daar niet zomaar € 509 naar overmaken. Daarbij beweren ze ook nog eens met eigen voorraad te werken, kan ik mij niet voorstellen met dat assortiment |
|
|||
|
|||
Ik zou het niet vertrouwen, kijk zelf maar: OpgelichtopInternet - electro-markt.nl ABN 472011588 LECTOR LUXE
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 downgraden van 5.1 naar 5.0.1 kan dit ? | 0daro0 | Jailbreak | 3 | 14-04-12 17:49 |
Iphone kopen! kan dit? | psvunited | Koopinformatie Nederland | 8 | 15-03-11 15:51 |
Iphone 4 duurder hoe kan dit? | John23 | Koopinformatie Nederland | 2 | 25-07-10 12:50 |
Kan telefoon niet opnemen, hoe kan dit? | wermar | iPhone algemeen | 5 | 14-09-08 14:59 |
|
|