Iphone 3GS dood, aparte situatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een vraagje over mijn iphone 3GS. Eerst startte hij helemaal niet meer op. Ik heb meerdere keren geprobeerd te herstellen via Itunes maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS dood, aparte situatie
Ik had een vraagje over mijn iphone 3GS.
Eerst startte hij helemaal niet meer op. Ik heb meerdere keren geprobeerd te herstellen via Itunes maar dat helpt niet. Nu geeft hij wel elke keer als ik dat probeer een soort inktblauw scherm. Voor de rest gaat hij nog steeds niet aan en komt er geen teken van leven uit. Ook heb ik tinyumbrella geprobeerd te installeren (windows). Hier geeft ie aan het einde telkens de foutmelding: 'apparaat is tijdens proces losgekoppelt' terwijl ik hem niet heb aangeraakt. Heeft iemand nog ideeën? Ik ben ten einde raad ondertussen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS dood: hoe haal ik gegevens eraf? | lippylipstick | iPhone algemeen | 6 | 13-02-12 23:11 |
Home Button 3GS dood, garantie? | Kortenaer | iPhone algemeen | 0 | 06-06-11 17:55 |
Iphone 3gs helemaal dood?! | richard75 | iPhone algemeen | 2 | 18-08-10 09:26 |
iPhone 3gs scherm dood? | iphone3gs32 | Archief | 1 | 24-02-10 23:22 |
iphone 3gs 'dood' na 3.1.2 update | sphoon | Archief | 2 | 11-10-09 17:53 |
|
|