//

Welk abo?

Welk abo? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben al anaf het begin een intensief ipad-gebruiker. Heb nu echter besloten om daarnaast een iphone 4s 32 gb aan te schaffen. Maar ja, dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-12, 11:36
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard Welk abo?

Ben al anaf het begin een intensief ipad-gebruiker. Heb nu echter besloten om daarnaast een iphone 4s 32 gb aan te schaffen. Maar ja, dan komt de vraag: wordt het sim only of toch maar een "normaal" abo? En welk abo dan? Ik word helemaal dol van die doolhof aan pakketten en aangezien op dit forum toch de echte experts zitten die me ook veel beter info kunnen geven over de service van de providers hierbij de vraag wat jullie me adviseren: aan 100 belminuten per maand heb ik genoeg, smsjes stuur ik heel weinig maar wil de internetfunctie van de iphone vooral gebruiken als "vangnet" als mijn vaste internetverbinding er weer eens uitligt en verder buiten huis in Nederland. Ik merk toch dat ik dat dat laatste minder snel doe met mijn ipad Op hotspots ed kan ik in ned al gratis inloggen ivm een abt dat ik heb bij xs4all.

Bij voorbaat mijn dank voor jullie hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-05-12, 18:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Je kan tethering gebruiken (als dat gaat van iPhone naar ipad, normaal gezien wel).
Dan heb je maar 1 abo nodig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Welk abo voor IPhone fba0512 Overige providers België 8 11-10-11 18:05
iPhone: welk firmware robbies Jailbreak 12 04-08-09 00:48
België: Proximus abo of mobistar abo? jpke Overige providers België 1 23-12-08 12:50
welk baseband jokerdoc Archief 1 17-12-08 11:06
Welk muziekprog.? tompeeters87 iPhone Apps 2 14-08-08 12:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.