iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Audio slechts langs 1 kant (docking + luidsprekers + headset) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/117307-audio-slechts-langs-1-kant-docking-luidsprekers-headset.html)

Veeke 02-05-12 12:05

Audio slechts langs 1 kant (docking + luidsprekers + headset)
 
Hey allemaal

Ik heb al een tijdje aan het zoeken geweest op het forum naar iemand die dit probleem eerder heeft gehad, maar kon niets vinden.:O

Ik heb dus slechts langs de rechtse kant geluid wanneer ik oortjes insteek (ligt niet aan de oortjes, heb ik gecontroleerd), wanneer ik de iphone in een dockingstation steek en ook bij de boxen in de iphone.:eek:

Dit lijkt mij dus een software probleem ... kan ik dan best wachten op de volgende tussentijdse update of terug even de vorige versie installeren? Ik heb nog een jaar garantie indien nodig... :rolleyes:

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Guest-20180925190238 02-05-12 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veeke (Bericht 791702)

Dit lijkt mij dus een software probleem ... kan ik dan best wachten op de volgende tussentijdse update of terug even de vorige versie installeren? Ik heb nog een jaar garantie indien nodig...

Een softwareprobleem is het zeker niet, wachten op een update heeft dan ook zin.

Als je met "boxen in de iPhone" dat piepkleine luidsprekertje bedoeld dan is dat ook niet het probleem. De iPhone heeft onderaan maar één "box" dat andere dingetje is de microfoon.

Als je op de hoofdtelefoonuitgang én op de dockconnector slechts één audiokanaal hebt zou het eventueel een hardwareprobleem kunnen zijn.

Robsky 02-05-12 12:41

Ik heb dit ook gehad toen werd er ook gezegd software, niet waar in mijn geval.
Ga naar instellingen,Algemeen,Toegankelijkheid,naar beneden scrollen tot bij horen daat zie je monogeluid staan, kijk of de stand wel goed is dat hij in het midden staat en niet naar links of rechts, of dat het mono geluid staat ingeschakeld deze moet uit zijn.

Groeten Robksy

Guest-20180925190238 02-05-12 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robsky (Bericht 791713)
Ga naar instellingen,Algemeen,Toegankelijkheid,naar beneden scrollen tot bij horen daat zie je monogeluid staan.....

+100 van mij :) Weer iets bijgeleerd, bedankt :)

Veeke 02-05-12 12:56

Thanks for the advise!!!

Het is opgelost door de instelling juist te zetten volgens de instructies van Robsky

Digirec 29-09-12 22:46

Namens mij ook bedankt. De iPhone 5 stond bij mij ook zo ingesteld dat ik maar aan 1 kant geluid had. De hierboven genoemde oplossing werkte voor mij ook.
Ik was al bang dat mijn nieuwe iPhone direct mijn headphone al defect was.
Gelukkig niet dus.

AshleyF 01-10-12 16:54

[QUOTE=timosha;791703]Een softwareprobleem is het zeker niet, wachten op een update heeft dan ook zin.

Als je met "boxen in de iPhone" dat piepkleine luidsprekertje bedoeld dan is dat ook niet het probleem. De iPhone heeft onderaan maar één "box" dat andere dingetje is de microfoon.
QUOTE]

Aha dus het geluid komt alleen uit de rechter box :o
Goed te weten! (sorry misschien een beetje blond maar heb mijn iPhone net 1 dag)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.