//

fotostream naar filmrol

fotostream naar filmrol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik op een makkelijke manier foto's kopieren van de fotostream naar de filmrol? Op mijn iPhone gebeurt dit niet automatisch. Als ik ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-12, 15:09
yoki1985 yoki1985 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard fotostream naar filmrol

Hoe kan ik op een makkelijke manier foto's kopieren van de fotostream naar de filmrol? Op mijn iPhone gebeurt dit niet automatisch.

Als ik ze dan aanvink en zeg bewaar > in filmrol dan gebeurd er ook niets.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-05-12, 15:14
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Aanvinken en op bewaar drukken. Bij mij verschijnt de foto dan in de filmrol.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 02-05-12, 15:16
yoki1985 yoki1985 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd maar er gebeurd niet veel. Ben nochtans met Wi-Fi verbonden. Wel met het Wi-Fi op het werk mss dat het hiermee iets te maken heeft.
  #4  
Oud 02-05-12, 18:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yoki1985 Bekijk bericht
Hoe kan ik op een makkelijke manier foto's kopieren van de fotostream naar de filmrol? Op mijn iPhone gebeurt dit niet automatisch.

Als ik ze dan aanvink en zeg bewaar > in filmrol dan gebeurd er ook niets.

Doe het eens op de andere manier; je gaat naar fotostream maar je klikt eerst op de foto en dan links onderaan kan je op dat pijltje klikken en dan krijg je verschillende mogelijkheden zoals e-mail foto,bericht,wijs toe aan contact enz...., helemaal onderaan zie je bewaar in filmrol staan.

Als dat ook niet gaat dan kopieer je die foto, vinger op de foto blijven houden en dan moet er kopieer opkomen. Dan ga je bv naar whatsapp en stuur de foto naar iemand of stuur deze naar je eigen en op deze manier komt de verzonden foto ook automatisch in je camera roll terecht.
  #5  
Oud 03-05-12, 09:37
yoki1985 yoki1985 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik heb het nu ook individueel geprobeerd en dit werkt ook niet. Ik kan de optie wel klikken maar ze komen niet bij in de film rol.
Dit heb ik nu thuis op het Wi-Fi geprobeerd.

Ook als ik ze naar mijn eigen doorstuur met whatsapp dan komen ze niet in de filmrol terecht.
  #6  
Oud 03-05-12, 12:51
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Heb je je telefoon al eens gereset?
  #7  
Oud 03-05-12, 16:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Das echt wel zeer straf moet ik zeggen, mss de iphone eens resetten?
Ik heb overlaatst volledig moeten herbeginnen, had ook een probleempje en geraakte er ook niet van af, meteen de iPhone herstelt van begin tot het einde, kruipt wat werk in, eerst de foto's op pc gezet enz....zodat ik zeker was ik deze niet kwijt zou zijn. Probleem is nu weg .

Mss zal je dit ook eens moeten doen?

Iphone al eens uitgelegd en terug aan?
  #8  
Oud 03-05-12, 16:56
yoki1985 yoki1985 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

gewoon uit en aanzetten heb ik inderdaad al eens gedaan, maar dit heeft niet geholpen.
Ik wil gewoon de foto's uit de stream op mijn pc hebben. Ik dacht dat dit het makkelijkste ging door ze in de filmrol te zetten en dan gewoon te importeren op de pc.

Ik heb ook al eens geprobeerd met de iCloud applicatie maar deze wilt de foto's in de fotostream ook niet synchroniseren met mijn PC.

Resetten zie ik echt als allerlaatste redmiddel want heb niet veel zin om de iPhone opnieuw terug in te stellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verschil tussen Filmrol en fotostream omejoop38 iPhone algemeen 16 06-02-13 13:18
Foto: Foto's kopieren naar Filmrol akkermansm Muziek, foto & video 1 14-01-12 20:26
Windows: Foto's synchroniseren vanuit filmrol naar pc naar fotobibliotheek Culo iTunes 7 10-09-11 20:07
Foto: hoe terug naar filmrol nonkie79 Muziek, foto & video 1 25-06-11 01:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.