//

mail blijft maar verbinden en kan niet verzenden.

mail blijft maar verbinden en kan niet verzenden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriend en ik hebben allebei dezelfde Iphone, zitten allebei bij dezelfde provider "orange", allebei G3, maar hebben ieder een ander abonnement qua beltegoed, internet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-05-12, 13:56
Hotelstlaurans Hotelstlaurans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 5
Standaard mail blijft maar verbinden en kan niet verzenden.

Mijn vriend en ik hebben allebei dezelfde Iphone, zitten allebei bij dezelfde provider "orange", allebei G3, maar hebben ieder een ander abonnement qua beltegoed, internet tegoed etc. Ik heb een duurder abonnement.

Probleem

Ik maak zowel op mijn iphone als die van mijn vriend precies dezelfde email account aan met dezelfde wachtwoorden, gebruikersnaam etc. Op beide iphones komt de account er netjes in te staan. Echter het verschil is, dat op mijn iphone alles werkt, de mail wordt binnengehaald en wordt verstuurd, maar op de iphone van mijn vriend blijft het witte verbindingssterretje maar draaien, met als gevolg dat de mail af en toe wel wordt binnengehaald, maar dat hij niet wordt verwerkt en dat hij niet kan verzenden. Normaliter gaat het ophalen als volgt:

1. verbinden
2. gaat zoeken naar Email
3. download.
4. bijgewerkt.

Bij de iphone van mijn vriend blijft hij dus op verbinden hangen en blijft het witte sterretje onderaan maar draaien.

Ik heb alle instellingen tussen zijn iphone en mijn iphone vergeleken en ik kan niks vinden. Ik heb meerder keren email account verwijderd en vervolgens weer geinstalleerd, maar ook dan niks.

Heeft iemand ditzelfde probleem en weet hij of zij een oplossing.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Thx voor de reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone vindt netwerken, maar kan niet verbinden claver iPhone algemeen 7 28-10-11 21:56
kan mail niet verzenden (relaying:X) ??? Franky1234 iPhone algemeen 0 27-05-11 19:32
Kan geen mail verzenden Dutchskill iPhone algemeen 25 07-09-10 20:59
iPad kan maar met 1 account mail verzenden ? ceesboersen iPad algemeen 2 13-08-10 22:46
kan geen mail verzenden michel278 iPhone algemeen 4 23-08-08 11:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.